Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er tragisk at dem ikke har overført noe av det som gjør singleplayeren bra til multiplayer. Mappene er jo mindre enn CS maps, og serverne disconnecter etter endt runde. Går ikke an å søke etter spillere, sortere etter ping eller noe som helst.

Lurer hva slags spilldesigner UBI har hos seg egentlig, hva i all verden får dem til å IKKE lage multiplayer i tett jungel når dem har sjansen ?

For all del, multiplayer er morro men kunne vært ufattelig mye mer.

Lenke til kommentar

Jeg fikk tak i far cry 2 til xbox 360 i går. det lå en kopi gjømt helt nederst i høyre hjørne på spillhyllen i en expert butikk =P

Uansett, fikk spillt litt singleplayer, kan ikke akkurat si at jeg finner noe helt nytt i den første timen jeg har spilt av det enda, men det var ganske så bra akkurat i starten, og jeg får følelsen av at deg bygger seg opp mot noe :D hittil har jeg lagt mest tid inn i multiplayer, og jeg må si det er GENIALT. jeg spilte noen runder ranked, fikk testa noen av våpenene, og hadde det ganske så morro, men når vi gikk sammen noen folk på player match med custom maps, Oh yeah. jeg ble sittende til 2 i natt å spille mot de samme folka. vi spilte i noen svære jungel maps og krøp rundt å prøvde snipe og ikke bli sniped. vi spillte på et stort kart med et fort, som var ganske stilig. og vi spilte noen runder på et litt mindre kart, hvor vi bare løp rundt og lekte rambo =P ja, dette skal jeg kose meg med i helgen. For de som ikke har spillet, så driver Fragnastic en live stream her: http://www.justin.tv/fragnastic? Det var han som ordna med custom match i går og samla folk. Han er norsk, og veldig grei fyr :D var vel rundt 30 stk som satt å så på mens vi spillte i går =P Han skal åpne for kamp igjen klokka 3 i dag(15.00), så de som har spillet burde bli med ;)

 

 

Wohey, Wall of text. uansett, hvis noen har spillet til xbox 360, add meg :D (gamertag: Wildex999)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...