veggiss Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 kan jo ha assault rifle og dart sniperen da. silenced mp5, dart rifle, silenced pistol og camo suit...yeah! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Er tragisk at dem ikke har overført noe av det som gjør singleplayeren bra til multiplayer. Mappene er jo mindre enn CS maps, og serverne disconnecter etter endt runde. Går ikke an å søke etter spillere, sortere etter ping eller noe som helst. Lurer hva slags spilldesigner UBI har hos seg egentlig, hva i all verden får dem til å IKKE lage multiplayer i tett jungel når dem har sjansen ? For all del, multiplayer er morro men kunne vært ufattelig mye mer. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ah, godt og høre! Edit: http://bildr.no/view/275749 Hmm, hva gjør de tingene der? Du kan lagre våpen i safehousene rundt omkring;) Når dere sier gullvåpen så er det bokstavlig ment? Mente jeg var nøye jeg, har ikke funnet noe som ligner på gull Ah, takk for forklaring! Mitt gullvåpen: Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) kan jo ha assault rifle og dart sniperen da. silenced mp5, dart rifle, silenced pistol og camo suit...yeah! Camo suit? Hvor får du tak i det? Og, hvor fikk dere tak i gull ak-en? Endret 24. oktober 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 kan jo ha assault rifle og dart sniperen da. silenced mp5, dart rifle, silenced pistol og camo suit...yeah! Camo suit? Hvor får du tak i det? Du kan kjøpe den i våpen sjappa for rundt 45(!) diamanter. Tror ikke du trenger å gjøre noe oppdrag først. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Åh, ok. Takker. Spare spare spare. xD Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Tåler man mye mer med den drakten, eller? Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Du blir vanskeligere å se når du sniker rundt i gresset. Men jeg har ikke fått prøvd den selv, så vet ikke om den gjør noe særlig stor forskjell... Endret 24. oktober 2008 av wwwerner Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Far Cry 2 PLUS 8 TRAINER :!: Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Far Cry 2 PLUS 8 TRAINER :!: Link plx. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Er dart rifle special weapon? Og forresten, hvor mange skudd kan men ha etter ammo upgrade? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Skal ha en oppgraderinga der du får hangglidern med hjul og motor Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nå har Spillmagasinet kommet med sin anmeldelse av PC versjonen. Lenke til kommentar
andymann Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 ARRG! Denne skoledagen kan bare ikke slutte kan den? Jeg skal rett på spaceworld å kjøpe! Jeg blir missunnelig når jeg leser denne tråden! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nå har Spillmagasinet kommet med sin anmeldelse av PC versjonen. Og en nisse til som MÅ bruke Crysis som sammenligning...hvorfor? Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg fikk tak i far cry 2 til xbox 360 i går. det lå en kopi gjømt helt nederst i høyre hjørne på spillhyllen i en expert butikk =P Uansett, fikk spillt litt singleplayer, kan ikke akkurat si at jeg finner noe helt nytt i den første timen jeg har spilt av det enda, men det var ganske så bra akkurat i starten, og jeg får følelsen av at deg bygger seg opp mot noe hittil har jeg lagt mest tid inn i multiplayer, og jeg må si det er GENIALT. jeg spilte noen runder ranked, fikk testa noen av våpenene, og hadde det ganske så morro, men når vi gikk sammen noen folk på player match med custom maps, Oh yeah. jeg ble sittende til 2 i natt å spille mot de samme folka. vi spilte i noen svære jungel maps og krøp rundt å prøvde snipe og ikke bli sniped. vi spillte på et stort kart med et fort, som var ganske stilig. og vi spilte noen runder på et litt mindre kart, hvor vi bare løp rundt og lekte rambo =P ja, dette skal jeg kose meg med i helgen. For de som ikke har spillet, så driver Fragnastic en live stream her: http://www.justin.tv/fragnastic? Det var han som ordna med custom match i går og samla folk. Han er norsk, og veldig grei fyr var vel rundt 30 stk som satt å så på mens vi spillte i går =P Han skal åpne for kamp igjen klokka 3 i dag(15.00), så de som har spillet burde bli med Wohey, Wall of text. uansett, hvis noen har spillet til xbox 360, add meg (gamertag: Wildex999) Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 dart rifle vises som sniper her ihvertfall... må si det er kjipt om det ikke er mulig å kombinere mp5 med en sniper for eks... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Enig der. Silence marakov (?) suger, og MAC10 er eneste som duger (Av de secondary våpene jeg har) sammen med M1093 Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Åssen roterer jeg objekter i editoren på FC2? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 holder inne ctrl og høyre museknapp tror jeg det var...pc altså=) eller bare ctrl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå