Sanux Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 rød= fuck it,dreper alt og alle blå= få hjelp av din "buddy" som gjør missionet både lettere + at du får ekstra ting (har iallefall jeg fått) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Men husk at om man skal ha hjelp fra en buddy så blir det mer reising, som også vil si mer dreping, som gjør at man må ha mer ammo og at det tar lengre tid. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Men husk at om man skal ha hjelp fra en buddy så blir det mer reising, som også vil si mer dreping, som gjør at man må ha mer ammo og at det tar lengre tid. Noe det er verdt, fordi det vanligvis skjer no spennende på slutten av oppdragene ^^ Lenke til kommentar
rbr Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 hahaha jeg gikk litt amok i en landsby om begynnte og skyte og kaste granater bare for og lage litt faenskap når jeg egenlig ikke skulle skyte på noen der og da. wow de ble forbanna. :!: Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hæ, fant meg endelig en sniper, men til min store forskrekking så kan jeg kun velge om å ha sniper eller vanlig maskingevær? Ka faen er det for noe da? Enten kan jeg velge å gå med sniper og drepe fra lengre avstander, og når jeg kommer i nærkamp må jeg bruke den dritt pistol? Eller er det noe jeg har oversett nå? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) du kan få deg mac10(og sånne type våpen) som secondary ettervert Endret 24. oktober 2008 av Silo Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Ah, godt og høre! Edit: http://bildr.no/view/275749 Hmm, hva gjør de tingene der? Endret 24. oktober 2008 av aleksanderro Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kjøpte spillet i går og spilte i over 4 timer. Helt fantastisk!! Jeg oppdaget også at når man starter historien på nytt begynner man på et annet sted, med andre karakterer. Rimelig genialt. Er det mulig å sette våpenet i holster slik at jeg slipper å løpe rundt med våpen i hånden hele tiden? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Sykt, fant gull våpen, tror det er Ak-47, men den mangler den bakre delen liksom. Ellers ser den helt ut som Ak-47. Men ganske stilig med gull våpen! Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) weee.. fikk meg sniper i går!! bromma ut på fjellet for så skyte hodeskaller uten at noen la merke til meg! får frysninger når jeg skyter med snipern, SMELLER i høytalerne:D ---- Jeg spiller på vanskligste graden. er det noen andre som enn meg som syns det er drit vanskelig? Endret 24. oktober 2008 av probin Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Sykt, fant gull våpen, tror det er Ak-47, men den mangler den bakre delen liksom. Ellers ser den helt ut som Ak-47. Men ganske stilig med gull våpen! Fant en jeg også. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg elsker dette spillet, men jeg her et lite problem. Jeg starter spillet og spiller det en stund, så avslutter det av seg selv, helt uten forvarsel eller noen feilmelding. Det går bare ut til skrivebordet. Noen som vet hva som kan være gale? Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg spiller på vanskligste graden. er det noen andre som enn meg som syns det er drit vanskelig? Jeg gjorde det... og etter 4 timers spilling kom jeg til konklusjonen at det var lurt å starte historien på nytt på "normal". Jeg slet litt, for å si det sånn... Alt handlet om å overleve i stede for å kose seg. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 weee.. fikk meg sniper i går!! bromma ut på fjellet for så skyte hodeskaller uten at noen la merke til meg! får frysninger når jeg skyter med snipern, SMELLER i høytalerne:D ---- Jeg spiller på vanskligste graden. er det noen andre som enn meg som syns det er drit vanskelig? kjøpte du denne eller kan du finne den?? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 weee.. fikk meg sniper i går!! bromma ut på fjellet for så skyte hodeskaller uten at noen la merke til meg! får frysninger når jeg skyter med snipern, SMELLER i høytalerne:D ---- Jeg spiller på vanskligste graden. er det noen andre som enn meg som syns det er drit vanskelig? kjøpte du denne eller kan du finne den?? Du får kjøpe den etter du har gjort det første (muligens det andre) oppdraget for han som selger våpen. Kjøpte meg ny 32" LCD TV i går, og koblet til Xboxen via scart, og herregud jeg ble skuffet.. Grumsete bilde, "lagg" og dårlige farger. Men så prøvde jeg komponent kabel, og da ble det ganske bra Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Spiller på nest vanskeligste selv, og syns det er en ganske fin balanse av hvor vanskelig og hvor morsomt det er å spille. Rusher jeg inn er jeg cannonfodder, tar jeg meg god tid til å snike rundt og skyte folk i bakhodet med silenced pistolen min så går det mye greiere Lenke til kommentar
rbr Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg elsker dette spillet, men jeg her et lite problem. Jeg starter spillet og spiller det en stund, så avslutter det av seg selv, helt uten forvarsel eller noen feilmelding. Det går bare ut til skrivebordet. Noen som vet hva som kan være gale? bruker du vista? kan være noe med dx 10 instillingene. prøv om mulig på velg dx 9. mener jeg har hørt noe om dette, er ikke sikker Lenke til kommentar
rbr Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) weee.. fikk meg sniper i går!! bromma ut på fjellet for så skyte hodeskaller uten at noen la merke til meg! får frysninger når jeg skyter med snipern, SMELLER i høytalerne:D ---- Jeg spiller på vanskligste graden. er det noen andre som enn meg som syns det er drit vanskelig? kjøpte du denne eller kan du finne den?? Du får kjøpe den etter du har gjort det første (muligens det andre) oppdraget for han som selger våpen. Kjøpte meg ny 32" LCD TV i går, og koblet til Xboxen via scart, og herregud jeg ble skuffet.. Grumsete bilde, "lagg" og dårlige farger. Men så prøvde jeg komponent kabel, og da ble det ganske bra takker (spoileren) faen for et fet spill.thumps up! Endret 24. oktober 2008 av rbr Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 weee.. fikk meg sniper i går!! bromma ut på fjellet for så skyte hodeskaller uten at noen la merke til meg! får frysninger når jeg skyter med snipern, SMELLER i høytalerne:D ---- Jeg spiller på vanskligste graden. er det noen andre som enn meg som syns det er drit vanskelig? kjøpte du denne eller kan du finne den?? Du får kjøpe den etter du har gjort det første (muligens det andre) oppdraget for han som selger våpen. Men den sniperen så må du kaste bort det vanlige maskingeværet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ah, godt og høre! Edit: http://bildr.no/view/275749 Hmm, hva gjør de tingene der? Du kan lagre våpen i safehousene rundt omkring;) Når dere sier gullvåpen så er det bokstavlig ment? Mente jeg var nøye jeg, har ikke funnet noe som ligner på gull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå