Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hæ, fant meg endelig en sniper, men til min store forskrekking så kan jeg kun velge om å ha sniper eller vanlig maskingevær? Ka faen er det for noe da? Enten kan jeg velge å gå med sniper og drepe fra lengre avstander, og når jeg kommer i nærkamp må jeg bruke den dritt pistol? Eller er det noe jeg har oversett nå?

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet i går og spilte i over 4 timer. Helt fantastisk!! Jeg oppdaget også at når man starter historien på nytt begynner man på et annet sted, med andre karakterer. Rimelig genialt.

Er det mulig å sette våpenet i holster slik at jeg slipper å løpe rundt med våpen i hånden hele tiden?

Lenke til kommentar

weee.. fikk meg sniper i går!!:D bromma ut på fjellet for så skyte hodeskaller uten at noen la merke til meg!:D

får frysninger når jeg skyter med snipern, SMELLER i høytalerne:D

----

Jeg spiller på vanskligste graden. er det noen andre som enn meg som syns det er drit vanskelig?

Endret av probin
Lenke til kommentar
Jeg spiller på vanskligste graden. er det noen andre som enn meg som syns det er drit vanskelig?

Jeg gjorde det... og etter 4 timers spilling kom jeg til konklusjonen at det var lurt å starte historien på nytt på "normal". Jeg slet litt, for å si det sånn... Alt handlet om å overleve i stede for å kose seg.

Lenke til kommentar
weee.. fikk meg sniper i går!!:D bromma ut på fjellet for så skyte hodeskaller uten at noen la merke til meg!:D

----

kjøpte du denne eller kan du finne den??

Lenke til kommentar

----

Du får kjøpe den etter du har gjort det første (muligens det andre) oppdraget for han som selger våpen. :)

Kjøpte meg ny 32" LCD TV i går, og koblet til Xboxen via scart, og herregud jeg ble skuffet.. Grumsete bilde, "lagg" og dårlige farger. Men så prøvde jeg komponent kabel, og da ble det ganske bra :D

Lenke til kommentar
Jeg elsker dette spillet, men jeg her et lite problem. Jeg starter spillet og spiller det en stund, så avslutter det av seg selv, helt uten forvarsel eller noen feilmelding. Det går bare ut til skrivebordet.

Noen som vet hva som kan være gale?

bruker du vista?

kan være noe med dx 10 instillingene.

prøv om mulig på velg dx 9.

mener jeg har hørt noe om dette, er ikke sikker :hmm:

Lenke til kommentar

----

Du får kjøpe den etter du har gjort det første (muligens det andre) oppdraget for han som selger våpen. :)

Kjøpte meg ny 32" LCD TV i går, og koblet til Xboxen via scart, og herregud jeg ble skuffet.. Grumsete bilde, "lagg" og dårlige farger. Men så prøvde jeg komponent kabel, og da ble det ganske bra :D

takker :D (spoileren)

faen for et fet spill.thumps up!

Endret av rbr
Lenke til kommentar

----

Men den sniperen så må du kaste bort det vanlige maskingeværet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...