Killswitch Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Tåler mange skudd i magen \ brystet men de faller fort av hodeskudd... Men er heldigvis ikke i nærheten av crysis udødelighet.. Og den bilen jeg fant over her, den var faktisk skikkelig artig... går sidelengs på de smale grusveiene. kommet langt?? 15% nå ca, men fant den der ganske fort.... Bare å lete, mener jeg fandt den etter 4 - 5%. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 er det bare m16 det går ann å få scoope på av riflene? hvor kan jeg eventuelt finne et scope til de andre? er på 41% bare funnet en m16 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Spillet klikker etter litt spille tid. da kommer jeg bare tilbake til skrivebordet.. Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette ? Takker for svar Ikke bruk DX10. Virket for meg etter jeg byttet til DX9. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 haha fy søren. Sitter her i over 2 timer i å lage online konto, fatter ikke hvorfor jeg får Invalid cdkey. Så titter jeg på coveret .... R6 Vegas 2. Hadde begge coverene på bordet så jeg satt og så på feil kode. haha fy faen. Jeg eide meg selv hardt. Lenke til kommentar
smy Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Noen så har fått den erorr at det kunne kjører 1280'800 og windowed? fixed http://www.farcry2world.com/farcry-2-forum...n-problem..html Endret 23. oktober 2008 av smy Lenke til kommentar
Bestof81 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen så har fått den erorr at det kunne kjører 1280'800 og windowed? Ja jeg fikk det akkurat nå. Spilte det tidligere i full skjerm, men så vips byttet han om. Det er jo ingen instillinger for windowed eller fullscreen såvidt så jeg ser... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Hmm, noen andre som syntes at voiceacting er _helt_ på trynet? De tar ingen pauser mellom setningene og bare babler ivei, høres ganske dumt ut egentlig. Men det er vel det eneste negative jeg kan si om spillet akkurat nå! Har faktisk aldri irritert meg over dårlig voiceacting i noen spill tidligere, men dette må ærlig talt være det verste jeg har hørt i et spill før. Endret 23. oktober 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kart jeg har brukt en god del timer på. Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Bilde 5 Bilde 6 Bilde 7 Bilde 8 Hvordan deployes det? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er det bare meg eller lager skjermen min mer varme når jeg ser på sola i FC2? jeg snudde meg iallefall vekk og tilbake på solnedgange og følte fysisk at ansiktet ble varmere creepy :S Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Der jeg har kommet føler jeg att grafikken er altfor brun Kjører very high i 1280x1024 på pc, eller kan jo godt være lengre ute i spillet så kommer jeg plasser som er mye mer detaljert. Eller kansje en annet tidspunkt i selve spillet for eks 2 om dagen gjør susen, men så husk jeg har bare spilt spillet 1 time , er litt øde her jeg er nå, nærmere sagt første safehouse man har hehe... Endret 23. oktober 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kart jeg har brukt en god del timer på. Pent, men du burde gjøre noe med kantene, enten dekk det til med skog eller bare lag et høyt fjell der. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Irriterer meg at dem har fjernet måten man kniver folk fra multiplayer. Det er ingen impact whatsoever når du kniver folk i multiplayer. Man må stå der i 10 sekund og slice noe som gir fienden mer enn nok tid til å snu seg og skyte deg. Hvorfor kunne dem ikke ha det som i singleplayer ? Kniving i COD4 er jo instant kill også, er da helt normalt det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har faktisk aldri irritert meg over dårlig voiceacting i noen spill tidligere, men dette må ærlig talt være det verste jeg har hørt i et spill før. Da har du ikke spilt mange europeiske spill med lave-til-middels produksjonsverdier. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 holdt på å drite på meg da jeg skulle til et av mine safe houses løp oppover bakken, hørte no, så no hvitt, kvakk som FAEN, pepra busken/det hvite med LMG'en min, fant ut av at det var en dum zebra (drepte den ikke heller, super-zebra!!!) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 ^ Haha, har hatt noen slike opplevelser selv. Det lusker jo en zebra i enhver busk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Pent, men du burde gjøre noe med kantene, enten dekk det til med skog eller bare lag et høyt fjell der. Du vil ikke legge merke til at kartet er firkantet. Det vil se ut som om det er hav i alle retninger. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 er jo så forbanna vanskelig å se forskjell på en zebra og en fyr iallefall på natta+bak 20 busker:) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hehe. Husker jeg holdt på med en av mine kroniske killing sprees, og etter jeg hadde drept sistemannen kommer det en buffalo løpende å spiste fjeset hans. Eller, han spiste kanskje ikke fjeset hans, men det så sånn ut. Angående lys og mørke er det sterke kontraster ute å går. Om det er midt på dagen og man står i sola er det nesten umulig å se hva som er i skyggene. Dette er jo på en måte realistisk, siden øynene må venne seg til det mørke. Men om natten ser man egentlig det meste. Justerte bittelitt på gammaen når jeg startet. By the way så har gametrailers kommet med video review. http://www.gametrailers.com/player/41939.html Lenke til kommentar
smy Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Hva er egenlig best av å går før de rød eller blå oppdragen.? Liker best sniper/pkm og uzi til nærme stuff, da er du dekke for det mest Endret 24. oktober 2008 av smy Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hva er egenlig best av å går før de rød eller blå oppdragen.? Blå er så absolutt å foretrekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå