beeem Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hei! Fikk i dag far cry 2 og det ser ut til å funke bra, Men har litt problemer med lyden. ikke lyden generelt, Men når andre folk skal snakke til meg. Så hører jeg ikke hva de sier. de bare står der og ser på meg. Noen som vet hva som kan være problemet? Pc versjon. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du må trykke enter (tror jeg, har xbox) når de skal si noe nytt. Lenke til kommentar
nitram12321 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 finner ikke map-editoren:S hvor er den? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 finner ikke map-editoren:S hvor er den? Den ligger i installasjonsmappa på Binaries (Bin) Lenke til kommentar
beeem Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Men på begynnelsen Da skal vel han som kjører begynne å prate automatisk, tror jeg så det på en youtube video. Det kommer heller ingen tekst. og jeg har satt teksten på. :( Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 denne meldinga kommer varer mindre enn et sekund fordi det er bare 21 bytes. så skjer det ikke noe mer :S Dette skjer hver gang jeg starter opp Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Bare meg som ikke finner noen servere, eller kommer meg inn på noen servere på Ranked Match i MP? Sugent å må la spillet velge server, JEG VIL VELGE SERVER SELV... BAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW. Ååh.. Join custom match. Endret 23. oktober 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
kim21 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som har prøvd FC2 på flat-skjermen sin,aslå flat-tv Har prøvd å kjøre det men for ingen bildet Kun lyd... Noe spesielt jeg må skrive eller gjør? Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 testa i 10min på min 42" Full HD tv. Funka heftig Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Spiller FC2 på PS3, så bruker jo flat-tv.. Spillet ser ganske bra ut på TV-en, men, av en eller annen grunn lugger spillet ganske ofte (ikke lagg, men at spillet stopper opp for et sekund eller mindre).. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 gah faen da. klart å kjøre fast buggyen min i en død sebra Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 bare meg som er meget skuffet? :/ har spilt det i typ 2 timer... kjøre 100 000 mil frem å tilbake på oppdrag... eleminere outposter på vei dit, noe som egentlig er poengløst da fiendene kommer tilbake 2 min senere... og selve combat og movement føles av en grunn rart :S og bilene virker til å gå mega treigt... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 2 timer er ingenting i spillet her, har spillt i en god del timer nå og har bare kommet 12 prosent tror jeg=) Diamanter og andre ting på veien er premien:D Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 jo sant, har typ 8% på act 1... men må si jeg kosa meg mye mer med far cry 1... men hovedsakelig missliker jeg den lange kjøringen frem og tilbake siden det virker som om bilene går så treigt, håper man får bedre og raskere fremkomstmidler utover... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Buss har hjulpet meg litt over den iritasjonsgreia der=) men er ikke nært mellom hver buss heller. Lenke til kommentar
Actiii Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg køpte Far cry 2 på ps3 i dag, kan ikke spille det ennå fordi det kommer ikke noe bilde på tv'n.. den har vært sånn en stund nå har prøvd på fler tver men men får vente med det, men har ialefall kjøpt det da har prøvd mangen ganger og ta pluggen inni tv osv men kommer ikke bilde... Actiii Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Du kan ta buss også kjøre, syntes går det fort jeg. edit: litt treig. Endret 23. oktober 2008 av geedoo Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 hmm, det har jeg faktisk ikke prøvd ennå... håper de er raskere jaja får prøve det litt mer nå =) Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 noen som vet hvordan jeg kan spille på de mappene jeg har lagd, må funke på online med venner (PS3) Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Heisann! Noen som vet åssen mulighetene for å spille med venner på multiplayer er? Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå