Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Minner på at å spørre eller gi hjelp til å finne craks, og serial key, warez og lignende ikke er tillatt på forumet. Slike innlegg vil bli slettet og advarsler kan utdeles.

 

(Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes på PM)

Lenke til kommentar
Pokker heller! Lå ikke noe i postkassa idag heller ! :roll: Hva er poenget med å forhåndsbestille om man ikke en gang får det på releasedatoen....

 

 

ZzZzZz Gamezone ZzZZzzzzzz.....

 

EDIT: Viste seg at det er Posten som har glemt å gi meg hentelapp ettersom pakka har ligget der siden igår morges. Jaja, har vært å henta det nå hvertfall.....

 

Samme skjedde her. Fikk vite at jeg kunne hente pakken 4 dager etter den ble mottatt...

Lenke til kommentar
etter å ha rasket sammen penger som bare faen ligger jeg fortsatt en solid 100-lapp fra farcry (eller hvor mye koser det egentlig? om man skal kjøpe det i en helt ordinær butikk? Har vel 300 kr ca.. )Der ut som om jeg må vente til november..

 

Beklager, men spillet koster nok 599,- tror jeg! ;)

Lenke til kommentar
for en dritt multiplayer!! ranks saves jo ikke? og hvor mange headshots skal til før han faller i mp, er sikker på at jeg har gitt dem 3-4 headshots før de faller. er det meningen at jeg må drive å ranke meg opp hver gang jeg skal spille mp? (xbox)

 

Spiller du ranked da?

 

De faller vel på 1-2 skudd i hodet (burde være ett skudd, men men)

Lenke til kommentar
Må man komme langt inn i spillet før man får sniper?

Neh, når jeg hadde spilt ca 6 timer kunne jeg kjøpe den "dårligste" sniperen i butikken da jeg hadde nok diamanter. Det som irriterer meg sykt er at spillet går i windows hver halv time som er en bug, gidder jo ikke save hvert skritt jeg tar heller, er så kjedelig å gjøre ting om igjen.

DETTE MÅ DE FIKSE! :realmad:

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Må man komme langt inn i spillet før man får sniper?

 

Kan få det med en gang hvis du finner en. For å kunne kjøpe det/eie en selv må du gjøre noen oppdrag for våpendealere, deretter kjøpe i butikker.

 

Vær så snill å skriv i spolier, bladebunny!! :)

Du skriver [-spoiler] og deretter [-/spoiler], uten bindestrek da.

 

Endret av coolio1
Lenke til kommentar
for en dritt multiplayer!! ranks saves jo ikke? og hvor mange headshots skal til før han faller i mp, er sikker på at jeg har gitt dem 3-4 headshots før de faller. er det meningen at jeg må drive å ranke meg opp hver gang jeg skal spille mp? (xbox)

 

Spiller du ranked da?

 

De faller vel på 1-2 skudd i hodet (burde være ett skudd, men men)

 

 

spiller ikke ranked nei, lagres det på ranked? får håpe de gjør sniperen kraftigere i en eventuell patch da

Lenke til kommentar
Må man komme langt inn i spillet før man får sniper?

 

Kan få det med en gang hvis du finner en. For å kunne kjøpe det/eie en selv må du gjøre noen oppdrag for våpendealere, deretter kjøpe i butikker.

 

Vær så snill å skriv i spolier, bladebunny!! :)

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
[/spioler ] (uten space på slutten der..

 

 

 

Vet hvordan man setter inn spoiler :)

Synes derimot ikke det var nødvendig, men kan godt endre.

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...