Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er kommet såvidt ut i spillet, og nå skal jeg inn i en bar som jeg ikke husker navnet på, men problemet er at det går ikke og gå inn i den. Kan det være fordi det er natt i spillet? Isåfall må jeg vell bare sove til det blir dag! Eller er det egentlig grunnen? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Svar til Viking665 Jeg måtte gå inn på våpenbutikken ved siden av først og kjøpe et våpen der, for så å gå inn på nabohuset og equippe våpenet. Først da kunne jeg gå inn. Endret 23. oktober 2008 av nypis Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er det flere en meg som har forhåndsbestillt fra Komplett og ikke fått spillet? Hva er vitsen med å forhåndsbestille hvis du ikke får det til release? Ble så irritert at jeg stakk ned på Spaceworld på Madla å kjøpte en PS3 versjon siden jeg ikke fikk pc versjonen. (de har forresten både PS3, Xbox og pc versjonen på lager, noe som overrasket meg) -Tet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kan navnet på baren være "Mike's Bar" ? Samme jeg skal begynne på... Anyway. Punkbuster kicker meg fra online spill, og map editoren avsluttes straks den er startet etter at jeg installerte de påståtte bedre 180.42 driverne. Bruker Vista 64 Ultimate. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Svar til Nypis: Er egentlig der problemet ligger isåfall, er ingen i våpenbutikken, og har bare funnet en diamant!. + at det er natt. Ja, navnet er Mike`s bar;) Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du bruker PCen som står der til å kjøpe våpen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Vet det. Men har ikke penger til noe som helst! Endret 23. oktober 2008 av viking665 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Vet det. Men har ikke penger til noe som helst! Jo, har du tatt diamanten man får i starten så har du 10 i penger, og et våpen koster rundt 6. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Prøver igjen jeg. Er det noen forskjell på de forskjellige karakterene man kan velge på starten av spillet? bortsett fra historien deres og utseendet. Prøver igjen jeg. Er det noen forskjell på de forskjellige karakterene man kan velge på starten av spillet? bortsett fra historien deres og utseendet. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som kan hjelpe meg her, får installert uten keykode. (som jeg synes er rart) men når jeg skal starte spille så funker det ikke Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hadde kanskje vært greit å starte en tråd for oss som liker spillet og kan ha tips osv. i? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Prøver igjen jeg. Er det noen forskjell på de forskjellige karakterene man kan velge på starten av spillet? bortsett fra historien deres og utseendet. Prøver igjen jeg. Er det noen forskjell på de forskjellige karakterene man kan velge på starten av spillet? bortsett fra historien deres og utseendet. Nei. Er nok ikke det! (Mitt innlegg nummer 200! YaY! Endret 23. oktober 2008 av viking665 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Pokker heller! Lå ikke noe i postkassa idag heller ! Hva er poenget med å forhåndsbestille om man ikke en gang får det på releasedatoen.... ZzZzZz Gamezone ZzZZzzzzzz..... Mye er Posten sin feil. Normal leveringstid på brevpost er dagen etter det er sendt. Av og til bruker Posten 2-3 dager på noe de lover skal ta én dag. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har nå kjøpt dette til PC. Har bare prøvd litt, men en ting er sikkert. Grafikken når ikke Crysis til anklene. Uansett, det trenger ikke å si så mye for totalvurderingen. Jeg tror og håper dette spillet er et bra kjøp. Kjører spillet glatt i 1680x1050 og med alt på very high. AA er av. Så det virker ikke å være så krevende som mange trodde. Jeg har følgende system: E6600/8800GTS 640mb/2gb. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Faens møkk! Måtte idag gi tilbake mitt pc eskemplar til kompisen min og jeg trodde så klart at mitt eksemplar av far Cry 2 lå og godtet seg i postkassa. Men neida. Komplett er bare så sykt trege med posten! Siste gang jeg forhånds bestiller et spill derifra. Det gjør VONDT å se Far Cry 2 ikonet men ikke kunne spille! Så laster ned Crysis (lovlig vis ateam). Men det tar jo faenmeg et år og hadde jeg glemt. For en kejdlig kveld i dag Endret 23. oktober 2008 av Caliente Lenke til kommentar
rbr Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som kan hjelpe meg her, får installert uten keykode. (som jeg synes er rart) men når jeg skal starte spille så funker det ikke har du tastet inn koden du har fått med spillet når du skal starte opp? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Spilt et par timer nå. Morsomt - veldig morsomt, faktisk - men jeg mistenker at det kommer til å bli litt ensformig etter en stund. Noen som vet om man kan låse opp kvinnfolkene som spillbare karakterer? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Faens møkk!Måtte idag gi tilbake mitt pc eskemplar til kompisen min og jeg trodde så klart at mitt eksemplar av far Cry 2 lå og godtet seg i postkassa. Men neida. Komplett er bare så sykt trege med posten! Siste gang jeg forhånds bestiller et spill derifra. Det gjør VONDT å se Far Cry 2 ikonet men ikke kunne spille! Så laster ned Crysis (lovlig vis ateam). Men det tar jo faenmeg et år og hadde jeg glemt. For en kejdlig kveld i dag du får bare krysse fingrene på at det kommer i morgen. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Hvorfor har ikke Elkjøp Far Cry 2 på nettsidene? Har de det i butikken tro? Endret 23. oktober 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvorfor har ikke Elkjøp Far Cry 2 på nettsidene? Har de det i butikken tro? Ja de hadde Far Cry 2 På Elkjøp Forus. kr 399,- Siba hadde det til 349,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå