Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Hvordan i h****** slipper jeg fastmonterte maskingevær? Bruker F som interact-key og det funker jo når jeg skal bruke dem, men ikke når jeg skal slippe :blink:

 

Tror det er siden keysa resetter seg til default av og til, liten bug. Så prøv E.

Prøvde det, men funka ikke. Fikk tips om å gå til en av sidene, men funket ikke det heller... Forbannet irriterende :wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Jeg har lastet og installert nvidia 180.42 beta fra nvidia.com. punkbuster kicker meg fra online, og hovedmenyen hakker såpass at det er ubrukelig. rollback på driverne hjelper kanskje...

Lenke til kommentar
Skulle fyre av en rakett mot en vaktpost nå nettopp. Raketten føyk ca 45 grader til venstre for det jeg sikta mot og traff et tre. Jeg sto ganske nærme en stein, kanskje det var det som gjorde det. Snodig likevel.

 

Kan være fordi RPG'en din er slitt. Jeg har opplevd at raketten bare detter ut av løpet og ligger og freser litt på bakken før den eksploderer.

 

Jeg hadde nettopp kjøpt den og det skjedde begge gangene jeg avfyrte den. Mulig den "spratt" av steinen jeg sto ved siden av. Må teste litt mer.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg FarCry2 i dag. La først inn 180.42 driverene og så installerte spillet. Spillet vil ikke starte hos meg. Kommer bare opp ett sort vindu med musikken fra menyen. Noen som har opplevd det samme?

(bruker Vista x64 og nyeste nVidia drivere)

 

Jepp har opplevd det samma, og har løsningen for deg: Finn Farcry2.exe fila i programfiler osv, høyre klikk > Egenskaper > Kompatibilitet > Huk av Deaktiver skrivebordssammensetning og voila, så funker det ;)

Lenke til kommentar
Yahoooo!!!!

Der fikk jeg monsterpcen idag sammen med Fable 2 til 360

Skal faktiskt ikke spille FarCry 2 enda, skal eller fyre opp Crysis :)

 

Men er det noen som vet hvor jeg kan få Directx 10 hen? :p

 

Kansje til helga fyrer jeg opp FarCry 2 :)

 

Nice, du har mange morsomme timer foran deg ;) DX10 følger med Windows så det ekke no stress, bare laste ned den nyeste driveren du, så går alt bra ;)

Lenke til kommentar

Pokker heller! Lå ikke noe i postkassa idag heller ! :roll: Hva er poenget med å forhåndsbestille om man ikke en gang får det på releasedatoen....

 

 

ZzZzZz Gamezone ZzZZzzzzzz.....

 

EDIT: Viste seg at det er Posten som har glemt å gi meg hentelapp ettersom pakka har ligget der siden igår morges. Jaja, har vært å henta det nå hvertfall.....

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...