Radial Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 IGN: Far Cry 2 Preview IGN virker imponert. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Men on-topic, lenge siden jeg har gledet meg så mye til et spill. Enig, så veldig enig. Har ikke gledet meg så mye til et spill siden jeg kjøpte vice city for flere år siden. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Save points can be found across the map, but they're thinly spread. Find yourself on the losing end of a gunfight and you could be pushed back to some thirty minutes beforehand. Without a checkpoint system to ease the passage between save points, the game can at times descend into a brutal slog. We've been assured that the final code will address these issues, and it's vital that it does as, in the code we were witness to, the fault was close to game-breaking. Håper virkelig det blir gjort noe med. Da blir dette det av årets beste spill! Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 jeg tror det kun er på lolbox og piss3, men det hadde vært et utrloig dårlig system hvis de ikke kom ut med et nytt ett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg skal ha PC versjonen. Collectors edition frister veldig, men det spørs om jeg tar det via Steam. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Kan ikke si collectors edition frister meg... Jeg samler ikke på spill, og en t-skjorte og et kart er ikke noe særlig... Men smaken er som baken EDIT: art-book og making of er ikke noe jeg bryr meg om.... Endret 25. september 2008 av Lolli Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 jeg tror det kun er på lolbox og piss3, men det hadde vært et utrloig dårlig system hvis de ikke kom ut med et nytt ett I ett intervju jeg så, så lages det en og samme versjon til konsoller og PC - Altså er det ingen ulikheter - Altså er det nok ikke bare på "lolbox" og PS3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Lolli fikk hjernecellene mine til å fungere igjen noen få sekunder. Driter i collectors ed. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg skal ha PC versjonen. Collectors edition frister veldig, men det spørs om jeg tar det via Steam. Kommer Farcry 2 på steam? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 i hope so for da skal det lett kjøpes via steam Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Plagsomt at våpnene er speilvendte =P (noen iallfall) Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Plagsomt at våpnene er speilvendte =P (noen iallfall) Speilvendte?? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvis dette blir så bra som jeg håper det blir regner jeg med at alle som har økonomi til det kjøper det og støtter utviklerne, spesielt med tanke på at det virker som PC versjonen blir prioritert høyt! Får FC2 gode salgstall på pc vil flere utviklere/investorer bli fristet til å gjøre det samme! lurer virkerlig på hvor tungdrevent dette er, synes å huske at jeg så fps drops på videoene utviklerne viste Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Om man kan få kjøpt spillet gjennom steam så er det nok veldig bra for salgstallene, da sannsynligvis flere kjøper spillet. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Lolli fikk hjernecellene mine til å fungere igjen noen få sekunder. Driter i collectors ed. Jeg duger til mitt Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Speilvendte?? Jupp, virker som om det er en trend, hehe. Er slik i Bad Company og. Selve kroppen er speilvendt (ejection port på venstre side f.eks) Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 er desverre det i de fleste spill Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hvorfor? Har det noe med rettigheter å gjøre? I og med at de ikke kan lage helt like våpen? Eventuelt måtte betale en sum for det. Endret 25. september 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 nå vet ikke jeg så veldig mye, kan hende det er rettigheter eller at vi faktisk skal se hva som skjer? tenk deg når du bruker en sniper hvis du trekker bolten tilbake på riktig side, så ser du lite hva som skjer egentlig kan hende at vi faktisk skal se våpen animasjonen, eller retighetter :O Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg skal ha PC versjonen. Collectors edition frister veldig, men det spørs om jeg tar det via Steam. Kommer Farcry 2 på steam? I og med at ubrukelige Ubisoft står bak er det vel nok ein North America Only-release. Den europeiske divisjonen av Ubisoft burde settes under administrasjon, makan til bakstreversk gjeng skal ein leite lenge etter. "Digital Distribusjon - Det er fali' det" Og derfor blir FarCry2 ein enda større hit som torrent, fordi Ubisoft nekter å ta inn over seg den enorme kundemassen som vil ha Ubisoft sine spel via Steam, til andre verdensdeler enn den som faktisk stagnerer som PC-spelmarked. Asia/Europa/Oceania har nok av villige Steam-kunder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå