Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+212343
Er nok mulig, men om de vil bruke resurser på det vet jeg ikke. Synes de iallfall kunne fikset checkpoint respawn.

 

tror ikke AI blir endret i patch. kan dog strekke meg til å tro at respawn hos vaktposter og andre småting blir endret. men jeg er pr nu utkledt som hank von helvete og ganske øl-brisen, so who am I to say

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er nok mulig, men om de vil bruke resurser på det vet jeg ikke. Synes de iallfall kunne fikset checkpoint respawn.

 

tror ikke AI blir endret i patch. kan dog strekke meg til å tro at respawn hos vaktposter og andre småting blir endret. men jeg er pr nu utkledt som hank von helvete og ganske øl-brisen, so who am I to say

 

Ja de endre forhåpentligvis respawnen av fiender. Det burde gå 2-3 ingame dager til fiendene kommer tilbake!

Lenke til kommentar

Okei.. For å samle alt jeg synes om FarCry 2 i en Post:

 

Først vil jeg bare si, at dette ikke er min endelige mening om FarCry.

Dette er alt det jeg synes kunne vært gjort bedre, og det finnes MYE positivt om spillet, jeg ikke har skrevet om...

Vær snill og ikke skap en mening etter bare denne posten, da jeg så å si bare tar for meg ting jeg ikke likte spesielt godt.

 

Helt i begynnelsen var det en kjedelig biltur, der en taxi-sjafør pratet masse drit.

Man ser bla. noe som ser ut som sivilister på den bilturen, noe man sjeldent gjør i spillet.

Når man gjør de første oppdragene (er kommet 12%) blir man UTROLIG lei av å måtte reise til omentrent andre siden av mappen, og da igjennom masse leirer, og møte på minst 10 stk fiendtlige biler som alle prøver å drepe deg. Men man aner ikke hvorfor, de bare plaffer løst.

 

Og AI`s er HELT idiotiske. Kommer der alene i en bil uten gevær på taken, parkerer bilen "Fint" ved siden av meg, venter så pass lenge et jeg er kommet meg ut av bilen, og tatt fram RPG. Da først begynner han å tenke på å komme ut, men neida. Raketten fra RPG`en tar han igjenn fortere en han klarer å komme seg ut av en bil ihvertfall.

 

Og så kommer man til grafikken.. Stort sett grei den, men det fysiske i grafikken suger. Har noen sett en foss? Den ser helt ræva ut! Og når man ser ned på bakken og snur seg rundt, følger alle gress-strå etter deg. Trær kan ikke kappen uansett hva du gjør, bare noen få greiner! For å få dette gjennomført, prøvde jeg med 10 Stk granater (Cheats, Ja jeg måtte prøve), og treèt bare rørte på seg, og fikk litt svarte merker.

 

Og Gore kunne ha vært kraftig forbedret, siden alt av skuddmerker forsvinner mystisk etter et par sekund. Dette var noe det første jeg prøvde i FarCry... Gjett om jeg ble skuffet.

Spillet har vært Hypet opp til de grader, og var ikke så bra som alle\Utviklerne skulle ha det til. Greit, noe av det de skrøt over var faktisk ganske OK, sånn som animasjoner når man setter seg inn i bilen, tar opp våpen, skifter våpen osv.

Men, Skal man ha et realistisk spill, ja da må man prioritere rette ting.

For det er mye som kunne vært kraftig forbedret.

Et eksempel er jo når man går med kniven helt nært noe (Lik, trær, osv), så går kniven igjennom objektet.

 

 

Og når man skyter folk, spruter det da 2l blod? Og etter å ha mistet 2l per skudde (6-7 Skudd), skal fienden ennå da klare å stå oppreist og plaffe videre på deg? Lite trolig, De fleste ville vært død \ rullet på bakken P.ga smerter. Og jeg vet at det hender at fienden tar opp en pistol når han er skadet, og plaffer løs på deg, men dette skjer ikke i alle de tilfellene det burde ha gjort. Ellers er det litt rart at alt av skuddsår du får på armen, og alle bandasjer du setter på, forsvinner mystisk på kort tid. Dette skjedde ikke meg da jeg hadde bandasje på meg etter å ha knekt krage-beinet (Heldigvis)

 

Så Tar man fram en Ak, og tester ut den berømte "Skyt-Bli slitt-eksploder" funksjonen. Og jada, den fungerte.....dårlig. etter 10 Stk magasin (I strekk) har våpenet blitt rustent og eksplodert. Greit at det tåler utrolig lite, men den runsten som kommer etter å ha tømt den 5-6. magasinet kunne de spart seg for.

 

Grafisk sett er spillet ganske greit å se på, men overgår ikke Crysis når det gjelder grafikk. Og ja, solnedgangen, animasjonene av trær i vind og slikt er bra, men det hjelper ikke når andre Teksturer og Shaders ikke er spesielt bra i forhold til Crysis.

Men så kommer ytelsen, og der gjør DUNIA en god jobb i forhold til CryEngine.

Hvis CryEngine er Eiffel-tårnet, er DUNIA Mount-Everest. For bedre motor skal man lete lenge etter. Denne utnytter grafikk kortet til de grader mer enn hva CryEngine noen gang vil klare, og har sikkert under 1\3 av bugsa til CryEngine (Som har fått kritikk for veldig buggete grafikk-motor)

 

Og de første oppdragene jeg gjorde var seriøst drit kjedelige.

Brukte 99% av tiden på å komme meg dit, og var heldig om jeg ikke døde på veien av

fattigfolk med våpen som tydeligvis hadde noe imot meg.

Greit at man er utlending, men har blitt tatt bedre i mot når jeg var på ferie selv.

Dog, var det ikke krig der da, men det er vel ikke en god grunn til å plaffe løs på alle utlendinger man ser?

Man får vel praktisk talt aldri vite hvorfor de skyter, men man kan jo anta at de vet at jeg er en leie-morder som har drept div. team-mates av dem (I eget forsvar selfølgelig).

 

Og noe av det som er mest irriterende, er bullet-drop\time.

Noe de burde fått med. De vet tydeligvis masse om afrika, putter masse fancy funksjoner (Som ikke fungerer like godt som de burde) men klarer ikke å få kulen til å dette ned Pga tyngdekraft, og tenker heller ikke på at kulen bruker et vist antall sekunder\millisekunder på reisen sin til en annen kropp..

 

Og bilkjøringen? Si meg, hvordan kan man reparere en bil ved å skru på èn skrue? Men må inrømme at det er noe av det bedre jeg har sett da, i forhold til BF der du bare står å vrir random på en skift-nøkkel.

Men hvordan kan en bil begynne å ryke, av å bli skutt i dekkene av SVD?

Bra at dekkene ikke detter av slik som på Crysis, men de skulle vel punktert?

 

Det eneste som gjorde FarCry lysere for meg når jeg spilte det i dag, var i loadingen når jeg drakk Cola :thumbup:

 

 

Ellers kan man jo ta for seg all den "friheten" vi fikk lovet, og vi kunne gjøre omentrent hva vi ville.

Hva med alle de små-fjellene\knauser man vil opp på, for å snipe et liten skyte-deg-for-ingen-grunn-post. Når man først har rifler, kan man vel lage litt mere vennlige plasser å stå på, for å få bedre oversikt.

Og hvor ble det av funksjonen for å legge seg ned? Alltids en fordel å ligge helt nede, når man vil være skjult.

 

Og, for at noen nevnte noe om "bare negativt" (Ikke ta dette til deg)

har jeg bestemt jeg for å skrive noe av de positive tingene i spillet..

 

Først av alt, var det første jeg prøvde Editoren.

Det var laaaaangt fra det å spille singleplayer.

Singleplayer er mye bedre en å kødde rundt i Editor.

 

Og flammene man lager etter en Molotov cocktail, er bare nydelige.

DESIDERT de beste jeg har sett til nå. (Og jeg er kresen til flammer på spill :) )

Vannet var også ganske fint. Vellyket gjennskinn og beveglser.

Det eneste er at jeg ikke har sett at det blir påvirket av vind og vær :)

 

En ting som er litt "genialt" er buss, ja..Buss

Tar det til 4 forskjellige plasser på den ene halvdelen av kartet, og kan hjelpe godt på vei til din location.

Litt for få buss-stop, så man må ennå igjennom en del skyting før man kommer til målet sitt.

 

Ingame musikk er også ganske bra, og lyd-effekter skal de ha positiv kritikk over.

Ble faktisk ganske fasinert da jeg først så en granat gå i luften, og ennå mer fasinert da flammene spredte seg i gresset (Sluknet litt fort, men men)

AI`s er nokså grei egentlig, men er ganske dum til tider.

Som f.eks Bil vs Bil situasjonen.

Det er også ganske bra at man ser trær bevege seg med vinden, og får kraftig motstand av Granater.

 

Greiner detter heldigvis av sånn som de skal, men trær sitter bom fast :)

 

(Er vel bedre å sitte fast, enn å bruke 2 kuler fra ei rifle til å felle en palme? -Host-Crysis-Host-)

En ting som er en utrolig ting å sette pris på, er alle animasjonene man får oppleve.

For de som har spilt Crysis, vet de at man bare plutselig er inni en bil, uten å ha teknisk sett åpnet noen dører slik som AI`s måtte gjøre.

 

Far Cry 2 Er uten tvil bedre en hva Crysis noen gang vil bli.

Absolutt ingen romvesen, supervåpen og sist men ikke minst, ingen "MAXIMUM STRENGHT"... Takk og Pris for at de dropper alt slikt.

 

Er takknemlig for at dette er "Ubisoft Montreal Production" og ikke noe "Crytek Production"...

 

 

Og tenk dere det? Vi har bra ytelse for grafikken, tenk dere når spillet blir Patchet?

Spillet har en litt tam story. Jeg synes bare ikke storyen følger deg.. til tider.

Du får liksom ikke følelsen av at du er på samme oppdrag hele tiden.

 

Men anyway.. er en god del geniale ting.. slikt som Flare gun, for å avlede fienden..

Eller tenne fyr på gresset, slik at du får tid til å gjøre det du skal, og så stikke av.

Og at når du dør\Blir hardt skadet, kommer en Buddy og redder deg og holder med deg helt til du stikker..

 

Våpenslitasjen kunne vært gjort bedre, mye bedre.

Litt bra er det også at de fleste våpen du plukker opp fra fiender, er godt brukt og vil jamme seg ofte.

Et bonus jeg fikk i dag, var faktisk at jeg bare hadde sett halve mappen, noe jeg trodde var hele :blush:

 

Og det du vil legge best merke til når du er ute på vandring, er dyr.

Det setter et preg på spillet, at du plutselig ser en Zebra som løper fra deg. Du kan faktisk gå på jakt om du vil. Uten å få noe stort utbytte av dyret da, men er jo uansett genialt.

 

Ellers er Ragdoll ganske bra, dog har jeg opplevd bare èn bug til nå.

Ikke feilfri, men ganske brukbar

 

Er sikkert en god del mer Positivt\Negativt å si om spillet, men jeg har nå da selfølgelig tadd med det jeg husker\la best merke til.

 

Den camo suiten, har man den på seg hele tiden eller? Var noe av det første jeg kjøpte, men jeg kan ikke legge merke til at jeg har den på eller bruker den når jeg spiller. Er det noen som kan bekrefte at den bare "er" der?

 

-Tet

 

Noe jeg også lurer mye på.

Allt av våpen og slikt kommer jo i huset ved siden av Våpen-Handelen.. Hvor er Camo-Suiten?

(Ser ikke at den dekker noe av armene, så ser ikke ut som om den er på?)

 

Spørs om dette var alt...

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

fiks:

 

- mer dyr

- AI må skrives på nytt

- bilene må øke hastigheten

- må kunne bære mer våpen, muligens på bekostning av runspeed/sprint

- bilene skal vel faen ikke begynne å lekke kjølevæske hvis den blir skutt ræva?

- brannene slukker altfor fort og brener for kort

- hvordan vet fiendene at du ikke er en av dem, når du kommer kjørende i en av deres biler fra 300m unna??

- Prøvde å snipe alle i enlandsby istad, krøp opp i en bask dritlangt una, var helt usynlig, etter jeg poppa første mannen ble jeg spraya av masse folk wtf?

-

pluss en hel haug med andre feil

Lenke til kommentar

Applebee:

Du har mange gode eksempler på det FC2 kunne gjort bedre. Husk at de tok på seg en kjempeoppgave å lage en så enorm verden, og med det er det umulig å ikke har med noen feil. Personlig så syns jeg, som du sier, at bilen tåler merkelig lite.

 

jeg har prøvd å skyte i hjula, men kula går gjennom, akkurat sånn om dekka ikke er der. Dette er jo EN feil av en del, men med så mye positivt om spillet syns nå ikke JEg at spillet fortjener så mye kjeft som du gir det inn med. Hvis en stakkar har ønsket seg far cry lenge, og lest "anmeldelsen" din, kunne en jo har mista lysten på spillet.

 

Alle spill har feil, noen mer enn andre, men FC2 har virkelig fått med seg detaljer så jeg blir mektig imponert. For alle de negative tingene som Applebee nevner er det dobbelt så mange positive ting.

 

Kanskje litt kjedelig å reise fram og tilbake hele tiden, det er jeg enig i. Men du får jeg jo se den nydelige grafikken på veien. De irriterende dumme fiendene ser ganske dumt ut ja, når de endelig har fått stoppet deg også bare sitter de i bilen og nærmest venter på at du skal komme å overgi deg :p

 

Men hvis du er en person som absolutt liker å "grave" etter negative ting i et toppers spill, jeg er en av de, men jeg stopper ikke plutselig å jungelen for å sjekke hvor mye trærne tåler, og hvis man blir misfornøyd, så er spillet dårlig.. Dette er ikke sant!

 

Til tross for negativene som Applebee har vært flink med å ramse opp, er det såå mye som legger fc2 opp til å bli et knallspill.

 

Og Applebee: ingenting av dette er ment som et angrep mot deg

 

Far cry 2 får en svak 5er av meg :D

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

For det første så er dette versjon 1.00, visst ubi/dunia hører på folket, så blir det en del bugs fikset, har sålangt ikke merket noen kraftige bugs i farcry2 som er ett stort pluss i forhold til crysis der jeg ikke kunne spille fordi jeg datt igjennom mapet.

 

Dere som kritiserer bugs og gameplay, lag ett spill der det er null bugs, gameplay er så perfekt at folk klapper etterpå.

Det skal mye til for å klare å lage ett perfekt spill.

 

og man må lete lenge etter å finne ett spill med fin grafikk, god fysikk, utrolig stor frihet, og sist men ikke minst spillet krever ikke mye, men det ser fortsatt nydelig ut.

 

Imo syns jeg ubisoft og dunia har gjort en så god jobb, spillet gikk over mye forhåpninger.

 

Virkelig bra jobbet.

Offtopic:

Dere som klager på at fiendene tåler ekstremt mye, spill på hardcore. Der tåler de 2-3 skudd av uansett våpen, til og med pistol med lyddemper.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Applebee:

Du har mange gode eksempler på det FC2 kunne gjort bedre. Husk at de tok på seg en kjempeoppgave å lage en så enorm verden, og med det er det umulig å ikke har med noen feil. Personlig så syns jeg, som du sier, at bilen tåler merkelig lite.

 

jeg har prøvd å skyte i hjula, men kula går gjennom, akkurat sånn om dekka ikke er der. Dette er jo EN feil av en del, men med så mye positivt om spillet syns nå ikke JEg at spillet fortjener så mye kjeft som du gir det inn med. Hvis en stakkar har ønsket seg far cry lenge, og lest "anmeldelsen" din, kunne en jo har mista lysten på spillet.

 

Alle spill har feil, noen mer enn andre, men FC2 har virkelig fått med seg detaljer så jeg blir mektig imponert. For alle de negative tingene som Applebee nevner er det dobbelt så mange positive ting.

 

Kanskje litt kjedelig å reise fram og tilbake hele tiden, det er jeg enig i. Men du får jeg jo se den nydelige grafikken på veien. De irriterende dumme fiendene ser ganske dumt ut ja, når de endelig har fått stoppet deg også bare sitter de i bilen og nærmest venter på at du skal komme å overgi deg :p

 

Men hvis du er en person som absolutt liker å "grave" etter negative ting i et toppers spill, jeg er en av de, men jeg stopper ikke plutselig å jungelen for å sjekke hvor mye trærne tåler, og hvis man blir misfornøyd, så er spillet dårlig.. Dette er ikke sant!

 

Til tross for negativene som Applebee har vært flink med å ramse opp, er det såå mye som legger fc2 opp til å bli et knallspill.

 

Og Applebee: ingenting av dette er ment som et angrep mot deg

 

Far cry 2 får en svak 5er av meg :D

 

 

Joda, er en masse gode tinger om spillet.

Og selfølgelig drar ikke bare det at trær tåler alt mulig rart, ned altfor mye.

Men, når det er mange av sånne ting som kunne vært bedre, drar det en del ned for min del. Og Merk dere: Dette er min innstilling til spillet, noe litt etter førsteintrykket mitt for å si det sånn. Deres inntrykk vil høyst sannsynlig bli anderledes, siden jeg har det med å dra ned spill en god del i forhold til hva det bør bli dratt ned.

Dette var 99% negativt fra min side, og tror ikke mye av det negatige kan bli sagt noe spesielt i mot som vil endre mitt syn på det.

Og det finnes mye positivt, bare ramset opp det jeg var misfornøyd med på spillet. For andre kan dette bety lite, eller bety alt.

Men prøv spillet før man skaper en mening om det. For jeg har sett og lest uttallige artikler om spill som "ikke var noe bra", som jeg synes derimot var artige å spille.

Det jeg skrev i den posten, var helt ærlig for å dra ned spillet.

Men misforstå meg rett, jeg dro ned spillet basert på noen av de funksjonene jeg så fram til.. Finnes som sagt en god del som kan "dra opp"...

 

Og den posten var en mening om div. funksjoner i spillet, ikke min endelige konklusjon.

Hvis du har lyst, kan jeg skrive en masse positive greier om spillet også. Men det ser jeg ikke helt grunn til da de fleste tingene er nevt av andre..

Jeg er vel langt i fra den eneste som har noe negativt\Positivt å si om spillet..

 

hvor blir screenshottene man tar in-game lagt? Finner ikkenoen screenshot folder... Og er det en spesiell knapp eller bare print screen som i en del andre spill?

 

 

 

C:\Users\DITTNAVN\Documents\My Games\Far Cry 2\Screenshots

 

Er vel rett?

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

Til nå vil jeg si att Crysis er bedre enn FarCry 2 etter ca 2 timer spilt på hver av dem

Synes siktinga hos FC2 suger i forhold til Crysis...

Men jeg trodde utifra bildene før spillet ble lansert att den grafikken der dem viste skulle være i FC2, men det var det langt ifra :(. Skulle vært litt mer farger i FC 2 ;)

Buskene og trær er veldig flotte, lyseffekten er og bra, men ikke bedre en hos Crysis. Men dette er bare småpirk fra min side, men jeg ble litt småskuffet over grafikken i FC2 :p

 

Trodde pcen min skulle klare bedre grafikk i FC 2 altså

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Til nå vil jeg si att Crysis er bedre enn FarCry 2 etter ca 2 timer spilt på hver av dem

Synes siktinga hos FC2 suger i forhold til Crysis...

Men jeg trodde utifra bildene før spillet ble lansert att den grafikken der dem viste skulle være i FC2, men det var det langt ifra :( . Skulle vært litt mer farger i FC 2 ;)

Buskene og trær er veldig flotte, lyseffekten er og bra, men ikke bedre en hos Crysis. Men dette er bare småpirk fra min side, men jeg ble litt småskuffet over grafikken i FC2 :p

Men så er vel Crysis i et mer "Fargerikt" miljø enn FarCry 2?

Ei Tropisk øy, er mer fargerikt en midt i Afrika... Ihvertfall etter bilder :)

 

Prøv å stille opp Kontrast, og litt ned på Gamma..

 

Mye klarere farger da.. Ihvertfall hos meg.

Lenke til kommentar

Som sagt så var malaria sykdommen til hovedpersonen kritisert. Det stiller jeg meg helt enig i. Ok, han har malaria, og det bringer jo kanskje noe til hovedhistorien. Men at det skal være oppdrag i denne sammenhengen er idiotisk, hvertfall når de ikke bringer noe som helt til historien. Fikk i oppdrag og levere noen pass når jeg gikk tom for tabletter. Greit nok. Måtte dra helt til andre enden av kartet og skyte et par stykker, greit nok. Etter en 5 tabletter måtte jeg ha påfyll igjen. Men da måtte jeg gjøre nok et oppdrag. Jeg måtte levere noen pass, på andre siden av kartet, til helt identiske karakterer med identisk dialog. Ser for meg at det fortsetter sånn.

 

Nei uff. Jeg har sytet om dette spillet for siste gang. Mulig jeg spiller det en gang i blandt, men da skal jeg bare dra på safari.

Lenke til kommentar
Som sagt så var malaria sykdommen til hovedpersonen kritisert. Det stiller jeg meg helt enig i. Ok, han har malaria, og det bringer jo kanskje noe til hovedhistorien. Men at det skal være oppdrag i denne sammenhengen er idiotisk, hvertfall når de ikke bringer noe som helt til historien. Fikk i oppdrag og levere noen pass når jeg gikk tom for tabletter. Greit nok. Måtte dra helt til andre enden av kartet og skyte et par stykker, greit nok. Etter en 5 tabletter måtte jeg ha påfyll igjen. Men da måtte jeg gjøre nok et oppdrag. Jeg måtte levere noen pass, på andre siden av kartet, til helt identiske karakterer med identisk dialog. Ser for meg at det fortsetter sånn.

 

Nei uff. Jeg har sytet om dette spillet for siste gang. Mulig jeg spiller det en gang i blandt, men da skal jeg bare dra på safari.

 

Helt enig.. Malaria Sykdommen er utrolig irriterende.. Den kunne de spart seg for...

Lenke til kommentar
Som sagt så var malaria sykdommen til hovedpersonen kritisert. Det stiller jeg meg helt enig i. Ok, han har malaria, og det bringer jo kanskje noe til hovedhistorien. Men at det skal være oppdrag i denne sammenhengen er idiotisk, hvertfall når de ikke bringer noe som helt til historien. Fikk i oppdrag og levere noen pass når jeg gikk tom for tabletter. Greit nok. Måtte dra helt til andre enden av kartet og skyte et par stykker, greit nok. Etter en 5 tabletter måtte jeg ha påfyll igjen. Men da måtte jeg gjøre nok et oppdrag. Jeg måtte levere noen pass, på andre siden av kartet, til helt identiske karakterer med identisk dialog. Ser for meg at det fortsetter sånn.

 

Nei uff. Jeg har sytet om dette spillet for siste gang. Mulig jeg spiller det en gang i blandt, men da skal jeg bare dra på safari.

 

Helt enig.. Malaria Sykdommen er utrolig irriterende.. Den kunne de spart seg for...

Herregud er det så utrolig irriterende at de har laget en sykdom i spillet der du må ta medsin hver 1 eller 2 time også skaffe nye som tar lang tid når du har gått tom? Det er jo bare bra at det er mer innhold i spillet.

Lenke til kommentar
Når jeg skal kjøpe våpen, er flere av deg stengt. Hvordan låse opp?

 

Må nok gjøre oppdrag for det :)

 

Men å kjøpe våpen, unlocker nye upgrades.

 

 

GREAT, når driver en kompis av meg og linker videre til mitt "lille" innlegg på forrige side, fordi han synes det var latterlig, og skulle vise andre hvor latterlig det var..

 

Men Men, hva har man vel venner til? Kanskje å respektere andre sine meninger og ikke latterligjøre de? Greit å motsi, men det er noe annet..

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

Bare jeg som er litt skuffet? må jo bruke 90% av tida til å komme til selve missionet og det er idiotisk at det er veisperring for hver eneste kryss og ikke et "helt" kart men må gjette hvor man skal..

Til sammenligning syntes jeg expension pakka til crysis er et uendlig bedre spill...

 

Har nettopp spillt dead space en stund og WOW, så skjønner ikke at far cry er så populert men mulig at det er noe med spillet som jeg ikke skjønner.

Endret av freddy85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...