Gå til innhold

Raids i lotro

Anbefalte innlegg

Hviket raid liker dere best i lotro og hvorfor i forhold til det andre?

:p

Min favoritt er the Rift, liker ikke no særlig 24 man raids.

Den beste bossen er tharulach selv om han er morsomst første gang blir jeg aldri lei han..

Barz og Zurm er de jeg liker minst i Rift.

Thorog er en kul boss fordi han i motsetning til Rift er litt utfordrende, men resten av Hele er desverre ikke no særlig og litt for lett. :p

Endret av -Bratset-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått raidene med the Rift, Carn Durn og den øverst i Misty Mountain som quester, men har ennå ikke prøvd dem. Gleder meg, så vi får se. Blir vel til helgen engang, antar jeg.

Carn Dum er vel strengt tatt ikke ett raid, men en gruppe instance. Tar like lang tid som ett raid allikevel da :D

Lenke til kommentar
Har fått raidene med the Rift, Carn Durn og den øverst i Misty Mountain som quester, men har ennå ikke prøvd dem. Gleder meg, så vi får se. Blir vel til helgen engang, antar jeg.

Carn Dum er vel strengt tatt ikke ett raid, men en gruppe instance. Tar like lang tid som ett raid allikevel da :D

Joa men CD er jo også enda lettere en Rift i tilleg.

Gleder meg til nye raids og instancer i MoM nå

Lenke til kommentar

Min favoritt er uten tvil the rift. Helegrod er for mye trashmobs og for lite utfordring, når man først har taktikken rett på thorog er han rimlig enkel også.

rift blir jo åsså lett etter en stund men jeg må virkelig si at thaurlach er en mer utfordrende endboss enn thorog,

Det som ofte gjør thorog så vansklig er det faktumet at d er 24 pers der å ikke 12 som i the rift.

Jeg håper virkelig at MoM kommer med flere 12manns raid så flere har mulighet til å prøve de skikkelig :)

Lenke til kommentar
Min favoritt er uten tvil the rift. Helegrod er for mye trashmobs og for lite utfordring, når man først har taktikken rett på thorog er han rimlig enkel også.

rift blir jo åsså lett etter en stund men jeg må virkelig si at thaurlach er en mer utfordrende endboss enn thorog,

Det som ofte gjør thorog så vansklig er det faktumet at d er 24 pers der å ikke 12 som i the rift.

Jeg håper virkelig at MoM kommer med flere 12manns raid så flere har mulighet til å prøve de skikkelig :)

Er enig i det meste men Balrog er ikke akkurat utfordrende lenger syntes jeg da, bare de par første gangene det, nå trenger vi ikke 12 engang, pleier å ta han med rundt 9-10 så kinnet vårt kan ha to runs i uka på han :p,

Lenke til kommentar

Tbh er jeg ikke så veldig begistra av noen av bossene i lotro.

Er en del ting som går på flaks, og så begynner jeg gå en smule lei av det "dread" opplegget.

Både balrog og thorog var kule de første gangene, men etter å ha downa dem noen ganger blir det bare kjedelig..:)

Men så er det ikke raids som er fokus i lotro heller da. Men håper nå de klarer mekke noen raids i moria som faktisk blir litt vanskelig å tanke ^^

Lenke til kommentar
Ja etter å ha tatt Thaurlach 2 ganger u uka måndte etter mådte er det ikke så gøy lenger.

Syns Helgrod er morsomt jeg. DA får jeg banka livskitten ut av mobsa i aoe-land.

Thorog er artig, synd jeg ikke har fått miridant ennå. :(

Hehe fikk Miridanr første gangen jeg :p

Hadde sånn at vi delte looten med alliancen så det var bare 6 fra mitt kin der så fikk rolle Miridant mens de andre fikk resten bare crap da, hele armour å sånn :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...