Gå til innhold

Hvordan og hvor finner jeg driver til lydkortet

Anbefalte innlegg

Jeg reinnstalerte pc'en får ikke så lenge siden og har prøvd å få lyd i høytalerne siden da, Jeg har prøvd å innstalere drivere men får ikke noe til å funke :/ (er litt noob)

Siden alt ble slettet må jeg vite hva jeg skal laste ned for å få mine Logitech 5.1 surround høytalere til å funke. Lydkortet som sitter i hovedkortet er et

Realtek ALC850 @ nVIDIA nForce3 250 (CK8S) <-- vet ikke helt hva det vill si men det sto på Everest home edition xD Noen som kan hjelpe meg ??

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan hende du har gjort en liten feil under bygginga. Hvis du har lasta ned korrekt driver så burde det fungere.

Neei Har jo funket før da O.o Men etter jeg reinnstalerte datan så har drieren blitt slettet så jeg lurer på hvor å hvordan jeg ska ha. Leste du ikke det jeg skreiv der oppe? xD

Endret av philipl
Lenke til kommentar
Var litt trøtt der ja :p Går sånn hvis du står opp tidligt

Driver

Skjønnte meg ikke på den siden, kom opp masse annet når jeg trtkket download, så nesten ut som virus xD kanskje det ikke er det men så ikke ut som en driver jeg skulle laste ned xD

Viss noen kommer men en side vill jeg ha den siden dær downloadlinken kommer rett opp xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...