helvete111 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 skal låne ca 50-60k til bil tenkte å kjøpe fra privatperson. Men hva skjer vis jeg tar et sånn forbrukslån og bilen blir solgt i mellomtia? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Et billån er et lån med pant i bilen. Altså må du selvfølgelig innfri lånet når du selger bilen. Et forbrukslån har ikke pant i noe som helst, og har derfor høyere rente. Forbrukslån for å kjøpe bil er ikke akkurat glupt spør du meg. Billån ligger vel på omtrent 9% rente om dagen. Lenke til kommentar
helvete111 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 åssen får jeg utbetalt billån vis jeg skal kjøpe fra privatperson? blir lånet satt på min konto når jeg vil? Lenke til kommentar
Jove Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg kjøpte min første bil med "reservekonto", tror det blir som et forbrukslån. Det var ikke større beløp enn 15.000, men skyhøye renter og liten inntekt gjorde det vanskelig. Hadde aldri gjordt det oppigjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå