Sewero Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Eller er det bare linser? Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Neida, går nok fint å redigere det slik. Er ikke helt sikker på hva slags teknikk som er brukt der, men kontrast/fargemetning, levels og curves(i Photoshop) kan brukes for å oppnå slik effekt. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Vil gjerne ha en tutorial som viser meg hvordan Lenke til kommentar
emero Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 lek deg med å legge til adjustment layers av forskjellige typer. lek med instillingene på disse, og layer properties. lek deg med å fjerne deler av layeret med hviskelæret for å begrense effektområdet. play and have fun Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Vis noen kunne kommet med en konkret tutorial så ville jeg blitt veldig glad Lenke til kommentar
Linken Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Vet ikke om du finner akkurat det du ser etter, men mye bra på www.moderskeppet.se Good luck! Lenke til kommentar
emero Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 www.good-tutorials.com du får lete... Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Ser ganske elementært ut. Husk også at refleksjonene fra lyssettingen bidrar mye til den "glass-aktige"-looken. Å endre fargene på den måten kan lett løses med en kjapp maskering på forskjellige områder (husk å bruke litt Feather) og så leke deg med Curves eller Hue/Saturation. Edit: Det kan nesten se ut som om noen har manipulert inn biter av astronomi-bilder som er wrappet rundt iris. Endret 9. september 2008 av josh909 Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Vis noen kunne kommet med en konkret tutorial så ville jeg blitt veldig glad legger du inn en link en denne posten dersom du finner en? da ville jeg blitt glad Endret 10. september 2008 av Hotel Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Noen som vet hvordan? Dette kan lett gjøres med en plug-in fra Alienskin i Photoshop. ## quote av bilde fjernet av ilpostino ## Endret 21. oktober 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 DL link til den add-onen? Lenke til kommentar
emero Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 lurer meg på om du kanskje kan være den lateste personen jeg har sett her inne Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 DL link til den add-onen? Du finner link til alt du lurer på HER Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Leitet litt på google i det siste men ikke funnet noe som ligner på det jeg vil ha. Noen som har funnet noe lignende? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Dette kan lett gjøres med en plug-in fra Alienskin i Photoshop. Koster penger.. ## quote av bilde fjernet av ilpostino ## Endret 21. oktober 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 har du jo noe lignende. det lønner seg å lete vettu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå