DarkZhade Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 okei, nå skjønner jeg lite.. plutselig er spill-partisjonen min borte... går i getbackdata for ntfs og ser at på disken står det: secure file system (peter gutmann) hva ****? hvordan skal jeg få endret dette? og hvordan i huleste har det plutselig skjedd? mvh Stianoh Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ikke vet jeg hva som har skjedd, men Gutmann har jeg hørt om: http://en.wikipedia.org/wiki/Gutmann_method Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 jaha ja.. såe? ikke nok med at han tar harddisken min, han har gjort det umulig for meg å få tilbake dataene på den!? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg tviler vel på at en anerkjent forsker driver og overtar disken din. Vet som sagt ikke hva som har skjedd, men tipper at du kanskje har fått en trojaner eller noe. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 ingen aning om hvordan man kan ordne det? Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvis du tror det er en trojaner, kan det kanskje være smart å poste en post på "Antivirusprogrammer og datasikkerhet"-delen på forumet å høre der. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Tråden stenges da trådstarter har opprettet en ny tråd om problemet her. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg