Gå til innhold

Mario Kart: Er rattet et must?


Goliath

Kontrollere  

79 stemmer

  1. 1. Hva foretrekker du å spille med?

    • Ratt
      31
    • Wiimote og nunchuck
      30
    • Classic Controller
      18


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wii-rattet er morsomt å spille med og det er mulig å bli like god med det som med de andre kontrollene, men det er vanskeligere.

 

Jeg mener Wiimote og Nunchuck såvidt er det beste, bedre enn GC-kontrolleren av én grunn; det er mye lettere å styre før et hopp hvis man skal ta triks.

 

De som tviler på at det er mulig å bli like god med ratt som uten bør se slutten på denne videoen:

 

Egentlig bør alle se hele, for det er utrolig mange morsomme situasjoner som du garantert kjenner deg igjen i. :p

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg vil ikke akkurat si at Wii Wheel er det beste å bruke. Det er sikkert gøy (brukte det bare for moro skyld i begynnelsen), men bruker bare GC nå. Det er det beste valget om du spiller Time Trial kompetativt. Wheel er veldig følsom og upresist, så det er lettere å få bedre rekorder med GC (spessielt hvis du satser på WR eller CC på en spessiell bane). Jeg bruker GC til alt i MK, til og med online (med mindre det er en online konkuranse der bare Wheel er tillat). Også i Brawl. Har en video av et online race der jeg er med, og jeg kom på første. :p Motstanderne er på veldig høyt nivå, vel å merke. Alle ble item rapet heftig hele tiden, men jeg klarte meg heldigvis. Brukte snarvei på siste runde som førte til seier. Jeg er han som kaller seg [sG]Gr8Im1. Men jeg er ikke medlem av noe klan lenger, siden noe skjedde i klanen våres. Så nå har jeg gått tilbake til mitt gamle ''*Gr8Im1St*'' Mii-navn. Det var en eller en krangel om et eller annet. Han som kaller seg [sG]mEPknu kjenner jeg, og vi er begge medlem av Nintendoforumet. :p Han har hatt WR på N64 Mario Raceway før. Men Norge har ikke WR der lenger. :( Tror jeg endte opp med 9487 VR eller no da racet var over (om jeg husker rett). Men jeg er bedre nå, og har hatt 9999 før, men for øyeblikket er jeg på 9750. :( Siden det ikke er jeg som ble filmet, ser man ikke meg så veldig mye, men man ser at jeg vant. :D Og hvis dere ser på videoen, ser dere også at jeg brukte Daisy med Mach Bike, men vanligvis bruker jeg Funky Kong med Bowser Bike.

 

Forresten, syntes ikke han i videoen du linket til spilte så bra, TanTheMan. Han kuttet ikke svinger så bra som jeg klarer med GC, det er derfor jeg liker GC bedre. Ser han fikk 9999 VR på slutten, men mye av de dårlige racene ser jeg skyldes uheldigheter også. Men at han klarte å bruke BS (blue shell) da han var på første skjønner jeg ikke. Han burde da vite at BS bare går etter første... La også merke til no rart med BB (bullet bill). Den ene kræsjet i veggen på Dry Dry Ruins og en annen falt uti lavaen på Bowser Castle. Det skal egentlig ikke være mulig da BB holder seg på veien, og styrer seg selv automatisk. Jeg så også at Alex4Life var med i noen av racene. Har møtt han tilfeldig i online race før, og han er god, men jeg har vunnet over han også. :p

Endret av ITWT4Ever
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...