Gå til innhold

Mario Kart: Er rattet et must?

Goliath

Kontrollere  

79 stemmer

1. 1. Hva foretrekker du å spille med?

• Ratt
      31
    • Wiimote og nunchuck
      30
    • Classic Controller
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
absolutt ikke noe must, jeg synes det er mye gøyere å spille uten. Er så sinnsykt lite hardcore å spille med rattet.

Er Mario Kart hardcore da?

man kan være hardcore i de fleste spill. eller sier definisjoen din av hardcore noe annet?

Endret av The Zapper
Lenke til kommentar
hold deg unna rattet!! det er ikke hardcore!!

Hold deg unna Mario Kart, det er ikke hardcore.....

Bruker bare rattet. Syns det er langt mer moro og naturlig å spille med. Ikke noe du må ha, men langt mer underholdende. Tar kanskje litt tid før du får følelsen for rattet, men når det skjer er det herlig å spille med.

Lenke til kommentar
hold deg unna rattet!! det er ikke hardcore!!

Hold deg unna Mario Kart, det er ikke hardcore.....

Bruker bare rattet. Syns det er langt mer moro og naturlig å spille med. Ikke noe du må ha, men langt mer underholdende. Tar kanskje litt tid før du får følelsen for rattet, men når det skjer er det herlig å spille med.

Jeg har spilt veldig mye MK:DD og rattet på MK Wii føltes veldig feil. Har bare spilt det et par ganger da så får vel vente litt med den endlige dommen.

Lenke til kommentar

Mange av rekordene er tatt med bare Wiimote (+evt ratt), så det er ikke handicap å bruke den.

Jeg personlig bruker bare Wiimote + Nunchuck når jeg spiller på nett, og når jeg får besøk av folk spiller jeg med ratt. Siden jeg ikke er vant med ratt blir det litt handicap for meg, men det blir litt morsommere når jeg ikke vinner hver eneste gang :)

Men ratt er absolutt ikke en must, er bare litt artig.

Lenke til kommentar

Ikke noe handicap på rattet..? Vi er en gjeng her som er ca. like gode i Mario Kart, men den tydelige trenden er at den med rattet taper mot de som bruker wiimote/nunchuck. Er jo en selvfølge at styring blir mer unøyaktig når man bruker armer (store bevegelser) for å styre, fremfor det å bruke tommelen...

Lenke til kommentar
Er jo en selvfølge at styring blir mer unøyaktig når man bruker armer (store bevegelser) for å styre, fremfor det å bruke tommelen...

Jeg kjører like bra eller bedre med ratt selv. Har vunnet mange runder på nettet mot folk uten ratt. Det er bare snakk om hvilken kontroll du venner deg til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...