jimdidr Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har en fungerende database med info og jeg har et rutenett laget som en tabell, Jeg vill nå ha de forsjellige Variablene i de forsjellige felt men jeg kan jo ikke har tabel koden inni PHP taggene... Noe hjelp å få, noe tutorial ??? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 <?php // Connects to your Database mysql_connect("your.hostaddress.com", "username", "password") or die(mysql_error()); mysql_select_db("Database_Name") or die(mysql_error()); $data = mysql_query("SELECT * FROM friends") or die(mysql_error()); Print "<table border cellpadding=3>"; while($info = mysql_fetch_array( $data )) { Print "<tr>"; Print "<th>Name:</th> <td>".$info['name'] . "</td> "; Print "<th>Pet:</th> <td>".$info['pet'] . " </td></tr>"; } Print "</table>"; ?> Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 <?php // Connects to your Database mysql_connect("your.hostaddress.com", "username", "password") or die(mysql_error()); mysql_select_db("Database_Name") or die(mysql_error()); $data = mysql_query("SELECT * FROM friends") or die(mysql_error()); Print "<table border cellpadding=3>"; while($info = mysql_fetch_array( $data )) { Print "<tr>"; Print "<th>Name:</th> <td>".$info['name'] . "</td> "; Print "<th>Pet:</th> <td>".$info['pet'] . " </td></tr>"; } Print "</table>"; ?> Takker, men jeg fikk det akkurat til via det å bruke en prefabrikert tabell og <?php echo($variable); ?> tok meg 11 timer men siden min er enda bedre... Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 11 timer ja Byggde mini-blog fra bunnen av la til passordbeskyttelse og til slutt det jeg sleit med i denne posten var å implementere design av blog inleggene... (pluss små plukk og oversetting inni mellom her.) Måtte jo lære det meste også (o O) var effektive 11timer faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå