Centuss Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Endelig bestemt meg for å bli kvitt en gammel HP PC som snart fyller 6 år og begynner å bli ustabil. Det jeg trenger er en PC som er stabil, har printerport(ikke ett must), ca. 200gb HD(SATA),DVD spiller, intelbasert og klarer å drive en 22" tommer. PC-en skal brukes mest til Access og Excel, men om du klarer å tyne ut et ålreit grafikkort hadde det vært supert. Edit: Jeg har allerede skjerm, tastatur, mus og OS. Endret 7. september 2008 av Centuss Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Behøver ikke bygge. Ta en kikk på DENNE. Er da ikke noe grafikk å snakke om. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) veldig stramt budsjett du, men som Pastafarian viser så ser det ut som den er noe av det billigste. Men uansett: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=82046. Endret 7. september 2008 av manidress Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Oj beklager. Jeg glemte å si at jeg allerede har en 22" tommer samt mus/tastatur. Redigerer det inn i første innlegg jeg , jeg beklager... Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kanskje noe SLIKT Lenke til kommentar
Refi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kanskje noe SLIKT den så grei ut til hva Centuss skal bruke maskinen til. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 jeg støtter "SLIKT" men ser ikke vitsen med et highend chipsett som p45 om man skal inn i entry sigmentet. p35 p43 mener jeg er bedre valg. mulig p35 trenger bios oppdatering for å fungere ordentlig med e5200 cpu'en Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Enig, Gigabyte GA-EP35-DS3L er et litt billigere alternativ. Da havner du også innenfor 4000 inkludert frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå