Abigor Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Sitter med følgende informasjon som jeg gjerne vil ha en fasitt på: Det er snakk om to usb-kontakter fra kabinettet som skal kobles til hovedkortet. Noen som har gjort dette før og kan fortelle meg hvilken kabel som skal til hvilken pin? Det er i alt 8 kabler og 9 pins. 2 røde kabler 2 grønne kabler 2 hvite kabler 2 svarte kabler Håper bildet har alt av nødvendig informasjon. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Power = VCC DX+ = D+, Dy+ = D+ DX- = D1, Dy- = D- GND = GND NC = ingen tilkobling Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Vet ikke, men synes de frontpanel usb-kontaktene er litt anderledes enn "standard"? Vanligvis er vel rekkefølgen på kontakten; Power 5v * D- * D+ * GND mens de det vises til i bildet har to stykk +pin's etterhverandre. ---- Edit; tror nok jeg misforsto trådstarter og at frontpanel (4+4) usb-ledningene liksom var samlet i to stk. kontakter. Det er vel derimot snakk om løse ledninger antar jeg, så da var det ikke så snålt alikevel. Endret 8. september 2008 av Mekanicus Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Her er det snakk om 2 usb-kontakter foran på kabinettet ja. 2 kabler med 4 ledninger (2x4 eller 4+4). Takk all for hjelp, fungerte perfekt etter første forsøk. Så slipper jeg å rote baki pc'en hver gang jeg må ha usb-kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå