Gå til innhold

oppgradering av maskin


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har sitter her og skal bestille en oppdatering til maskinen min, ny skjerm og alt nytt utenom harddisker, PSU og skjermkort. Jeg har et 8800GTX liggende som jeg kommer til å bruke.

 

Nye oppsettet mitt blir da:

Samsung 22" Wide T220

Kingston 4096mb PC6400

Intel Core2 Duo E8500

Asus P5Q-E P45

 

Noen innvendinger før jeg legger inn bestillingen? Kommer til å bruke maskinen til spill for det meste, er så mye bra som kommer nå til høsten.

 

Setter pris på raske svar, skal bestille i kveld :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har sitter her og skal bestille en oppdatering til maskinen min, ny skjerm og alt nytt utenom harddisker, PSU og skjermkort. Jeg har et 8800GTX liggende som jeg kommer til å bruke.

 

Nye oppsettet mitt blir da:

Samsung 22" Wide T220

Kingston 4096mb PC6400

Intel Core2 Duo E8500

Asus P5Q-E P45

 

Noen innvendinger før jeg legger inn bestillingen? Kommer til å bruke maskinen til spill for det meste, er så mye bra som kommer nå til høsten.

 

Setter pris på raske svar, skal bestille i kveld :)

 

 

Ja jeg synes det ser greit ut. Har du hørt med forhandleren da? De kan ofte svare deg på om det er et sikkert oppsett eller om det i det hele tatt kommer til å virke.

 

Sjekk denne siden for mer info

Lenke til kommentar
Komponentene skal fungere sammen etter hva jeg vet ihvertfall, jeg tenkte bare prestasjonsmessig: Om jeg skulle gått for QuadCore eller DualCore, andre RAM-brikker, annet hovedkort eller noe annet... men da bestiller jeg :)

 

 

Hvis man tar "Crysis" som utganspunkt så skal ikke denne maskinen svette når det kjøres så jeg tror det kommer til å yte bra. Lykke til og bruk linken jeg viste deg, den er beskrivende og hjelpende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...