Tommsern92 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Heisann, lurer på hva dere synes om denne her http://www.trendimport.no/motor.asp?conten...view.asp?cid=66 Syntes dere dette er et bra tilbud for en som skal bruke den mest til venner og skole? Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 prøv www.mopedportalen.com der er det folk med litt peiling. Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hold deg unna kina-møkk, kjøp heller brukt merkevare, Yamaha, Honda, Suzuki, Aprilia osv! Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hold deg unna kina-møkk, kjøp heller brukt merkevare, Yamaha, Honda, Suzuki, Aprilia osv! QFT! prøv www.mopedportalen.com der er det folk med litt peiling. Er folk med litt peiling her også.. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Greit nok det er ikke så veldig bra kvalitet som merkevare har, men for vanlig enkel kjøring fra A til B går det nok greit. Trendimport har kommet med en ny 2 takter moped. Denne virker som er noe av det bedre Trendimport har. Er flere merker som har nøyaktig lik moped. Disse går under disse navnene. Keeway X-ray Motard TMS 50cc Generic Trigger. Men må nok si meg enig med HondaOlav, hold deg til merkevare, med mindre du vil ha noe helt nytt til lav pris. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Har selv brent meg på jalla jalla scooter, fikk heldigvis byttet i noe som var av betydelig bedre kvalitet, men gikk lei den og byttet til en som er toppkvalitet Aprilia SR50 Ditech, men den er sikkert litt over budsjettet ditt. Ellers så opplevde jeg at Kinascooteren (Generic Ideo) ikke engang dugde til a-b kjøring.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå