Gå til innhold

Er T68i fremdeles verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurte på å kjøpe en T68i grunnet de lave prisene på den nå.

2 190.00 på pcutstyr.no

2 230.00 på mpx.no

Er den verdt det?

Jeg er ute etter en mobil med god batterikapasitet og gode kalender,

kontakter og avtale-funksjoner. Da er vel T68i midt i blinken.

Eneste minus er:

-Ikke java

-Lite minne

-Kanskje litt treig

-gammel, men har det noe å si?

Pluss:

-Bluetooth

-super MMS

hmm?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hrm, vel.. av de telefonene jeg har hatt (cd160, 3210, t29s, c30, sl45i, 7110, t720), liker jeg t68i best.. den er liten og lett, utrolig god batteritid, samt bt/ir (noe jeg hatet at t720 ikke hadde). avtaleboken er også helt kurant.

har kjøpt mp3spilleren hpm-10 for 400kr, den trekker ca. 2 timer av standby-tiden per time den spiller musikk. har også bestilt bt-adapter til pc'en..

så, ja, vel verdt pengene..

Lenke til kommentar
hrm, vel.. av de telefonene jeg har hatt (cd160, 3210, t29s, c30, sl45i, 7110, t720), liker jeg t68i best.. den er liten og lett, utrolig god batteritid, samt bt/ir (noe jeg hatet at t720 ikke hadde). avtaleboken er også helt kurant.

har kjøpt mp3spilleren hpm-10 for 400kr, den trekker ca. 2 timer av standby-tiden per time den spiller musikk. har også bestilt bt-adapter til pc'en..

så, ja, vel verdt pengene..

hehe, har hatt cd 160 jeg og! SUX

men t68i er den beste jeg har hatt so far (cd 160, Siemens S3, Siemens S10, S35, (ja fattern jobber i siemens), 6110, 8310 og nå t68i)

men psilocybe: svar på pm a! :wink:

Lenke til kommentar
Hei,

-Lite minne

-Kanskje litt treig

T68 har 1024Kb minne dynamisk allokert. Du kan slette mye av de bildene som er installert på telefonen din fra før. Minne er altså større enn Nokia 7210/6610.... Vet ikke Hvor mye S55 har, men ikke mer en dette iallefall

Siste verjon av software (R7A) som du kan oppgradere til gratis er rimelig rask i de fleste tilfeller, selv T9

Lenke til kommentar
Kan ikke noen si noe som overbeviser meg da?

Ett eller annet som får meg til å bestille i dag...

:shrug:  jeg får ALDRI bestemt meg....

Den er bare kongetelefon! Jeg har aldri skrytet(?) så mye av en telefon noengang, og jeg må si at etter å ha kjøpt en sånn bluetooth-adapter i tillegg er den enda mer ålreit. Du har fargeskjerm, greie menyer, god oversikt i kalenderen og i tillegg grei varsling på ting du skal huske. I tillegg kan du gjøre slik at hvis du for eksempel har et møte, så vil telefonen kunne skru av lyden automatisk mens det pågår. greit med forelesinger hvertfall, for du bare legger inn forelesningene, også slipper du å tenke på å skru av lyden. Telefonen kostet meg 5000 kroner, og for 2100-2200 kroner vil jeg mene den er et MEGET godt kjøp.

Dessuten kan du sjekke mail og surfe med GPRS. Full pop-kontostøtte, noe som ikke 7210 og endel andre ikke har.

bertie

Lenke til kommentar

psylocybe: hvor mange mb er det på den mp3-spilleren? er så god at du vil anbefale den..

Til deg som tviler på om t68i er hver pengene - ja det er den absolutt.. kongelig god kalender og batteritid, god å skrive sms på, gode samtale muligheter, nydelig meny, sexy design :wink: , og alt er kongelig - trekk må jo bli at den ikke har polyfoniske ringetoner, men hvis du ikke kjøper bare på grunn av det er du passe korka.

og så har man jo s55.. grei den også :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...