Aceface Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei, jeg har hatt Call of Duty 4 i Steam en stund, men når jeg skulle starte det idag begynte det en update som avbryter seg selv med jevne mellomrom og hindrer meg i å spille. Dette har skjedd en gang før, da løste jeg det med å slette hele spillet fra maskinen og laste ned på nytt, men dette tar tid og jeg orker ikke begynne med det nå, siden jeg skal reise vekk i morgen. Er det noen andre muligheter å løse dette på? Jeg har prøvd å gjennoprette de gamle filene med FreeUndelete, uten det hadde noen suksess. Trenger hjelp så fort som mulig! Lenke til kommentar
funkyorange Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei, jeg har hatt Call of Duty 4 i Steam en stund, men når jeg skulle starte det idag begynte det en update som avbryter seg selv med jevne mellomrom og hindrer meg i å spille.Dette har skjedd en gang før, da løste jeg det med å slette hele spillet fra maskinen og laste ned på nytt, men dette tar tid og jeg orker ikke begynne med det nå, siden jeg skal reise vekk i morgen. Er det noen andre muligheter å løse dette på? Jeg har prøvd å gjennoprette de gamle filene med FreeUndelete, uten det hadde noen suksess. Trenger hjelp så fort som mulig! Du trenger ikke å starte steam for å kjøre cod4, bare let i steam mappa etter iw3mp.exe og kjør den. Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Den starter jo å oppdatere likevel, siden det er nødt å kjøre gjennom Steam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå