PlaCBo Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Da har vi en egen tråd vi kan legge bildene fra treffet i. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 "It's a Canon!!!!???" Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 ble skitbra jo :-) snart ferdig med redigering selv Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 (endret) ble jammen mulighet for litt strobist-lek læll. ble for mørkt dog, burde hatt en blits til rett på, men men : festningen duger bra som hvit bakgrunn: Endret 7. september 2008 av PlaCBo Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Looking forward Edit: nei, ikke rett på, blir for fake... Edit 2: Hoho, TKK-medlemmer på Akam Endret 7. september 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Laurens Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Hei alle, og takk for møtet. Jeg had faktisk et brukernavn fra før - men har kke brukt den i 2år :-o Hakke lest alle forums regeler osv endå, så gjerne si fra om bildene er for stor eller om jeg har gjørt noe annet storre tabbe. Ser frem til å se bildene deres fra i dag. Comments and Critism please Alle bildene tatt med enten DA 21mm/3,2 eller FA 77mm/1,8 PP info: crop og kontrast-aktige ting i Lightroom, ikke noe mer. Endret 7. september 2008 av Laurens Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei alle...takk for sist. Bra oppmøte - ni deltagere under en strålende skyfri foto-himmel. (Og Laurens, det gikk da ganske bra med din skriftlige norsk ser jeg over her..., du gjør deg forstått, og det er det viktigste Hyggelig å treffe deg). Her er noen av mine bilder, mest for det sosiale...ikke helt blinkskudd, men håper på bedring etter hvert som ferdighetene øker... 1.Kongen i pil-hytta. 2.Fotografer i Bakgårdshagen. 3.Vasken i Bakgårdshagen. 4.Sykkelbua på Bakklandet. 5.Kanonfotografer. 6.Trønder-blå himmel I. 7. Trønder-blå himmel II RandiA Lenke til kommentar
Sille Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei alle, og takk for møtet. Jeg had faktisk et brukernavn fra før - men har kke brukt den i 2år :-o Hei Laurens! Takk for i dag, og velkommen skal du være hit til oss! Jeg digger bildene dine, synes spesiellt de sort-hvite er kjempebra! Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 canon-bra Lenke til kommentar
Sille Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Mere junk fra meg... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Mere junk fra meg... :!: :!: ...du liker litt Shit du Sille.. RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11935614 Har ikke fått kikket noe på bildene enda, men skal prøve å få lagt ut noen utover dagen... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Noe fra meg.. Føler ikke jeg fikk til det helt store, men håpe på bedre neste gang.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Chris, du er vel klar over at de musikerne gjerne ville ha bilder som vi tok. (Se en annen tråd her...). Morsomt bilde av Bakgårds-hage-hunden, den går rundt og tar opp bestillinger der, under konserter. RandiA Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 mange flotte bilder her gitt.. Liker bildene dine Laurens.. fin bokeh bilde også hehe.. Jævlig synd jeg ble stukk med pålagt overti. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 ja. Fikk med meg det, men vet ikke om jeg har så mye av interesse... Bildene av dem ble ikke noe særlig desverre... Hunden var dritkul da... Likte sykkeldekk bildet ditt Laurens... Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 artig hundeportrett, ja. herlig utrykk. favoritten min så langt er likevel leverposteien (foruten alle bildene av meg, da) :-) Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ja. Leverposteien er flott, men likte ikke at datoen vistes... Bildet av meg er jo en klar vinner..... hver gang..! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har også lagt merke til D400 på diverse komlokk. Alltid like morsomt å tenke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå