Fjelldal83 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei! Jeg trenger tips til et ok kamera som skal brukes til dykking. Blir ikke å kjøpe hus til min D80 da det etter min mening er altfor dyrt. Har sett for meg en pris på rundt 4000 kr ish. Jeg har faktisk også vurdert Nikons Nikonos-serie på grunn av at de er billige, men er skeptisk til at de er analoge. Noen som har erfaringer med Nikonos? Takker for svar Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvor dypt skal du dykke? Dersom det "bare" er i området 0-10 meter, er Olympus Mju 1030SW er veldig greit valg, til rundt 3000 kr. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Hadde tenkt på et kamera som bør takle ned til 40 meter i hvertfall Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Mulig å se i dykker butikker og, vet at vi har noen inne nå(dog utdaterte men). Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hadde tenkt på et kamera som bør takle ned til 40 meter i hvertfallDa er det undervannshus som må til, de fleste av dem klarer 40m. Canon har brukbart utvalg, Fujifilm har også det. En Fuji F40fd med undervannshus burde være egnet. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Er det noen av disse kamerahusene for kompaktkamera som har mulighet for ekstern blits? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Er det noen av disse kamerahusene for kompaktkamera som har mulighet for ekstern blits?Ikke som jeg vet om, tror du må belage deg på vanntett fotolys... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå