Downing Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg oppdaget ikke multicom.no før for kort tid tilbake, (handlet alltid hos komplett), da jeg søkte rundt på om det var mulig å få kjøpt litt "custom" bygde laptop'er. Kikket rundt og fant ut at modellen Z96S virket veldig interessant, og ikke så dyr i forhold til innholdet. Det jeg lurer på, er om noen har handlet en sånn "produksjonsvare" pc hos Multicom før, og kan si litt om hvor lang tid det tok før pc'en var i hus? Leser at det tar en uke fra de har fått varene på lager, til de får satt sammen pc'en og sendt den ut. (Hvor lang tid kan det egentlig ta å sette inn prosessor, minne og en HD?) I tilfelle de ikke har deler på lager, så kan jo dette se ut til å trekke ut en stund. Bestilte på torsdag kveld, bestillingen ble behandlet fredag formiddag, og jeg håper på at den kan være meg i hende før onsdag om 1 1/2 uke. Thanks in advance Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Har selv en kompis som bestilte samme pc for noen måneder siden, det tok ikke mer enn 5-6 dager før han fikk pcen. Dog var alle varene han konfigurerte på lager. Har ikke handlet selv på Multicom. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Min erfaring med Multicom har vært positiv. Mange muligheter og tilpasse laptop-en til ditt behov og samtidig få personlig design ved bruk av forskjellige deksler bak. Leveringstiden var det ingenting å si på heller. Det tok rundt 5 dager. Supporten var også rimelig bra, hadde noen problemer med å få det trådløse kortet til å fungere, men det løste vi kjapt via mail. EDIT: Glemte å nevne at alle varene var på lager ved bestilling. Endret 7. september 2008 av ~~Undertaker~~ Lenke til kommentar
Downing Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Godt å høre, søkte på Multicom på forumet og det kom opp en del skremmende brukererfaringer, ble litt bekymra. Men så er det jo sånn at folk som er fornøyde sjelden lager en tråd om hvor fornøyde de er Jeg sjekka litt på sida dems og det så ut som de var tomme for både RAM og HD, så sendte en mail og spurte om det var mulig å bytte ut komponentene med deler de har på lager, mot mellomlegg osv. Lenke til kommentar
Downing Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) For de som evt skal bestille en slik pc fra multicom: Jeg opplevde i alle fall super kundeservice, har vært i kontakt med selger flere ganger angående utbytte av komponenter i bestilling og diverse og det var en veldig god og behjelpelig tone. Selvfølgelig ikke mindre enn forventet når man legger en del tusenlapper i et kjøp men det er ikke alltid det er sånn! Multicom anbefales! Endret 9. september 2008 av -Daniel- Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 heisann.. Jeg har brukt Multicom en del. Denne siste gangen bestilte jeg en custumbygger pc, stasjonær riktig nok da, men fikk beskjed om 3 uker byggetid,med alle deler på lager,ble bestilt midten av augst, så den er vell rett rundt hjørnet... Men ellers annbefaler jeg Multicom. Lenke til kommentar
Downing Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Noen som har bestilt her i det siste? Jeg bestilte altså pc'en den 6. september, med alle varer på lager, og nå "feirer" jeg 3 ukers jubileum siden jeg bestilte, og pc'en er ikke en gang blitt sendt. Har vel purra på multicom 5-6 ganger men får bare til svar at de "vet ikke" "kan ikke si for sikkert". For dårlig. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har selv tenkt til å bestille laptop fra multicom nå. Sendte dem en mail angående noen spørsmål jeg hadde vedrørende kjøpet. Lurer på om jeg får svar... Litt trist at alle er så misfornøyde med dem da de har geniale tilbud og løsninger på ting, som feks disse egenkonfigurerbare laptoppene. Har du hørt noe mer fra de Daniel? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Virker som det er flere som sliter med lang leveringstid på disse bærbare. Tror de rett og slett har fått for mange ordre i forhold til antall ansatte/kapasitet. Uansett ville jeg ringt de og forlangt en forklaring på hvorfor en vare som er på lager ikke er sendt etter 3 uker. Klarer/vil de ikke svare på det ville jeg nok vurdert sterkt å droppe hele kjøpet. Jeg har selv vurdert disse svært gode gamerlaptoppene til Multicom, men avventer. Det er greit at man er forsinket en gang i blandt, men korrekt/ærlig informasjon ut til kunden er viktig (bare se på stormen mot Komplett når de innførte "roboten" hvor de informerte kundene aaaaalt for seint). Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Sendte mail til dem i går kveld, og hadde et fint svar i inboxen når jeg stod opp i dag. Så langt virker de OK. Sendte dem et svar hvor jeg spurte på hvor lang tid montering osv vil ta. Kan komme med mer info når/om jeg får svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå