Prid Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Hei! Jeg er ny her.. En jente jeg kjenner har lagd en blogg men ho har ingen medlemmer.. Alså folk som kommenterer! Jeg bare lurte på om noen av dere ville skjekke bloggen hennes og skrive kommentarer. Og det er mange bra oppskrifter. Vær positive! Takk på Forhånd for dem som vil Link: Taste Of Norway - Blogg Hjelp For å Kommentere: For dem som ikke klarer å kommentere 1. Nederst på en artikkel så står det: 0 Kommentarer ( det trengs ikke å være 0. Det kan være høyere ) 2. Trykk på linken 3. Så kommer det opp en tekst boks 4. Skriv inn kommentaren din 5. Skriv inn koden 6. Trykk på: Navn/nettadresse 7. Skriv inn navnet ditt. Du trenger ikke å skrive nett siden din 8. Trykk på: PUBLISER KOMMENTAREN MIN Håper det hjalp MVH, Prid Endret 7. september 2008 av Prid Lenke til kommentar
puzen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kunne gått inn på den, men den linken funker ikke. Lenke til kommentar
Prid Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Kunne gått inn på den, men den linken funker ikke. Den skal! Den funker hos meg! Lenke til kommentar
puzen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kunne gått inn på den, men den linken funker ikke. Den skal! Den funker hos meg! ehh... Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 linken fungerer her Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 fungerer ikke her. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Funker her. (Opera) Lenke til kommentar
Prid Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Linken fungerer helt fint her.. Kanskje det er noen nettlesere som linken ikke fungerer på.. Jeg har et par. Skal skjekke nå! Virker: Internet Explorer 7 og 8 ( vet ikke om IE6 eller IE5 ) Mozilla Firefox 3 ( vet ikke om Firefox 2 eller 1 ) Opera 9 Apple Safari Google Chrome Alle funker perfekt! Please fortell hvilket nettleser dere har, og hvilken versjon. For å kjekke versjon må du klikke på Hjelp -> Om (nettleser navn) Hvis ikke det fungerer, prøv å skrive dette på adresslinjen: tasteofnorway.blogspot.com Prid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå