DeathRaz0r Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Heisann! Vet noen av dere hvor mange celler dette laptop-batteriet har? http://www.pcbatterier.no/index.cfm?fuseac...mp;ParentCat=21 Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ut ifra mAh vil jeg tro at det er et 12 cellers batteri, men det er bare en antakelse fra min side, så kan ikke si det for sikkert. Mvh Lenke til kommentar
DeathRaz0r Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Hmm.. Jeg synes at det er så dårlig gjort av dem å ikke skrive celler på det.. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ja de burde nok ha nevnt det, men det viktigste er jo mAh, det er jo det som bestemmer hvor lenge det varer. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er et 12 cellers. Men du får et tilsvarende på eBay til 1/3 del av prisen. Det siste jeg kjøpte for en kamerat betalte jeg 360 kr for, totalt med frakt. Etter dollarkursen 31. juli. Nå er den jo noe høyere. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...N:IT&ih=022 Lenke til kommentar
knottentott Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hold deg langt unna batteriene på Ebay! Trodde jeg gjorde et kupp der sjøl, men det gikk bare noen uker før jeg begynte å merke at kapasiteten ble dårligere. Nå er det nesten ubrukelig. Det er som regel en sammenheng mellom pris og kvalitet. Kjøpte et nytt et fra en nettbutikk i norge, og det fungere mye bedre. Har jo den norske kjøpsloven som trygghet om det skulle skje noe med det også. Er mest sannsynlig et 12 cellers batteri det der. 8800 mah bruker å tilsvare 12 celler. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har god erfaring med batteri kjøpt på eBay men svært dårlig erfaring med ett kjøpt på norsk nettbutikk til ca kr 990. Dette var et batteri til en Apple iBook G4. Ble solgt av den norske nettbitikken som et 4000mAh. Da jeg fikk det var det på 2700mAh. Klaget, fikk beskjed om å returnere det for test. Fikk det i retur etter noen dager, testet, holdt oppgitt kapasitet. Rett og slett blank løgn. Etter mye fram og tilbake, jeg trakk frem både kjøpslov og forbrukerombud, fikk jeg pengene tilbake men ikke utgiften jeg hadde hatt for å sende det i retur. Holdt vel på i ca 2 mnd med saken. Kjøpte så et fra eBay til kr 314 totalt. Et 4400mAh batteri. Holdt 4600mAh da jeg fikk det. Nå i dag, 3/4 år senere, ligger kapasiteten på 4500mAh. Så jeg er meget godt tilfreds med handelen på eBay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå