Gå til innhold

Er Allyse Sexy?

Hvem er mest sexy?  

3 stemmer

1. 1. Hvem er mest sexy?

• B|Real aka Echtelion
      27
    • allyse
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OMG :p

Ok...vel...hva kan jeg si...jeg er rørt av dere...

Takk! For måneders lange støtte og support. TAKK!

Det finnes ikke ord for å beskrive min lykke :p

[fat bastard voice] I'M DEAD SEXY! [/fat bastard voice]

Serriøst: HÆ???

Til den som startet threaden, (kyllingvippen), det var ikke på noe måte dissing av meg i den threaden, det var en spøk fra min side der jeg spurte allyse om å sette opp en poll om jeg er sexy. Og så gjorde allyse det :p

Lenke til kommentar

Serriøst: HÆ???

Til den som startet threaden, (kyllingvippen), det var ikke på noe måte dissing av meg i den threaden, det var en spøk fra min side der jeg spurte allyse om å sette opp en poll om jeg er sexy. Og så gjorde allyse det :p

Men da får du si det da :evil: Her ville jeg prøve å forsvare din ære og så blir JEG ydmyket på denne måten :cry::grumpy:

Lenke til kommentar
Hm. Slår jeg ikke noen på det galleriet som dere kan nevne banner jeg hele gjengen  :grumpy:
Du er wayy more sexy enn AssKicR :yes::lol:

:lol: Er vel kanskje det ja... 8)

:-?

Hva.... Angrep på den HELLIGE meg :p

jaja... Det er jo et 2 år gammelt bilde og da og det er ikke det beste bilde av meg.. Uansett gir jeg F#¤% i å vere sexy :D ,men dere kan ikke med dere sunne fornuft si at jeg ikke er mer sexy enn The Sherminator AKA Allyse

Lenke til kommentar
Kommet noen flere slappe nerder på galleriet nå.http://home.no.net/allyse/galleri/

:lol: Morsomt å se. Merkelig å plutselig få et ansikt til nickene. Folk ser ikke ut som forventa (ikke at jeg egentlig vet hva jeg forventa da). Skal se om jeg ikke får scannet inn et bilde jeg og. Men TTT :smile:

Lenke til kommentar
Men da får du si det da  :evil:  Her ville jeg prøve å forsvare din ære og så blir JEG ydmyket på denne måten  :cry:  :grumpy:

icon_lol.gif

Vel, din egen feil...Jeg sa det i mitt første inlegg i den posten der det var spm om jeg var(er? :p) sexy. Ikke gi skylda på meg...din feil dette ;)

Lenke til kommentar
Men da får du si det da  :evil:  Her ville jeg prøve å forsvare din ære og så blir JEG ydmyket på denne måten  :cry:  :grumpy:

icon_lol.gif

Vel, din egen feil...Jeg sa det i mitt første inlegg i den posten der det var spm om jeg var(er? :p) sexy. Ikke gi skylda på meg...din feil dette ;)

:D Vel, uansett.. la avstemningen rulle :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...