EinarEriksen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Den nye Windows-telefonen ligner Iphone både i utseende og i menyene. Les mer Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Dette ser jo lovende ut. Syntes de er flinke til å kopiere jeg. Hvordan er utvalget av programvare til Windows CE? Kan man feks laste ned Windows Mobile programmer og bruke de? Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Den ligner nok på iPhone, det skal jeg ikke nekte på, men at det er en god kopi, det tviler jeg ikke på. Har en Meizu M6 SL, og det er et knakende bra kvalitetsprodukt, så jeg har virkelig tro på at denne telefonen kan bli bra. Menyene i den siste versjonen bør være gode, i og med at det er et profesjonelt firma som blant annet har lagd UI for lenovo og andre store firma. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Konge mobil Jeg skal ihvertfal skaffe meg denne,håper bare det ikke er så lenge til den kommer Var veldig lik samsung f480 synes jeg,konge design ihvertfall Endret 7. september 2008 av gunnar.,89 Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 ... ikke nok med det! Jeg har hørt rykter om at Meizu også kan transformeres om til en kaffetrakter og du kan ringe opp dine venner bare med bruk av tankekraft! Jeg gleder meg til denne kommer, og sjansen for at jeg skal ha en er stor; Bare jeg lever enda, og verden fortsatt bruker mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det må jeg si. Dette så imponerende ut Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg håper bare at den ikke blir like dyr som iPhone Kanskje den en gang vil bli min hvis den ikke blir altfor dyr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 hva er forskjellen på windows ce og windows mobile? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) det som hadde vært mest imponerende hadde vært om de snart klarer å lansere den jævla tingen Endret 7. september 2008 av AndyF Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 jeg synes den virket treg og sluggish. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Bare jeg som syntest det var litt spesielt at 1. Bare bilder av asiatiske jenter 2. At han valgte å zoome på det mest avslørende bildet, og zoomet direkte inn på brystene ? Ellers, telefonen så treg ut. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Meizu er jo asiatisk, så det er vel ikke rart at damene der borte er asiatiske også? Jeg har Meizu M6 og er strålende fornøyd. Og prisen på Meizu iforhold til Apple har tidligere vært utrolig bra, så det blir det sikkert med Meizu M8 også. Når den en gang i den uvisse fremtid dukker opp i butikken. Den har vel vært på vei i en del år nå. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kjære amobil Nok en nyhet som aldeles ikke er en nyhet om denne telefonen. At det er multitouch har vært kjent siden den nette månede av november sist år. Som jeg også kommenterte i sist artikkel dere skev om M8, Ikke stol på datoene Kinesist mentalitet, When is it done? Maybe tomorrow, maybe in ten days. Tenker vi er heldige om vi ser den før jul. Btw; Dere som syns den virker treg, Ikke bli sjokkert om det endrer seg før release. Er tross alt en dev. build som vises i videoen. Med 800MHz burde det være mulig å gjøre det relativt responsivt. Tilbake til amobil; Meizu har ytret at de gikk tilbake på beslutningen om å shippe første bulk med bare 128MB minne, da det ville bli for lite. Alle utgaver vil få 256MB. Mhv, ze5400 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Noen som vet noe mer om spesifikasjonene til denne mobilen? Kommer den med 3G, wifi eller gps? Mulighet for å bruke minnekort? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 3G - Nei GPS - Nei (Støtte for å bruke GPS over Bluetooth - Ja) Minnekort - Nei Lenke til kommentar
Woundweaver Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Den nye Windows-telefonen ligner Iphone både i utseende og i menyene. Les mer Husker at jeg ventet på denne telefonen i godt over et halvt år, men den ble bare utsatt og utsatt igjen. Jeg har hatt en Meizu M6 MP3 spiller som, utenom et menysystem som var så kronglete at folk som ikke var vant med den ganske enkelt gav opp å finne en annen sang, var toppers. Tror jeg gjorde rett i å kjøpe iPhone i stedet. Mye dyrere, mindre åpen, men de har ihvertfall en tendens til å bli ferdig i tide og jeg tør påstå at Apple har større forutsetninger for å fikse bugs enn hva Meizu har. Og akkurat det der med multitouch tror jeg er tidenes mest oppskrytte egenskap. Er svært sjeldent at jeg tenker "Å så flott at jeg har multitouch!" når jeg bruker iPhone. Når man vil zoome inn på bilder eller web så er det mye raskere å trykke to ganger uansett. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Enig i det siste der ja. Har aldri forstått hva som er så voldsomt nevneverdig med "multitouch". Det er en annen måte å gjøre noe på. Ikke en essensiell feature, eller noe grensesprengende. Gir ihvertfall ikke meg noe som helst. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg håper bare at den ikke blir like dyr som iPhone Kanskje den en gang vil bli min hvis den ikke blir altfor dyr Eller kanskje ikke, siden jeg helst vil ha ny mobil så fort som mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg