Tøråsen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Hei Jeg skulle hatt meg ny telefon nå. Jeg er veldig usikker på hva slags telefon jeg skal velge. Det jeg har krav om er bra kamera. Kan tenkte meg wi-fi og trykkskjerm, men det er ikke det viktigste. Funksjoner: -Kalender: Ja. -GPRS: Ja. -Email klient: Ikke nødvendig Form: -Format: Spiller ingen rolle -Vekt: Ikke viktig. -Sprut/støtsikker: Ikke så viktig Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: Helst litt stor -Touchscreen: Helst Pris: Max 2500.- med Djuice Nonstop Diverse: -Merke: Spiller ingen rolle. Helst Nokia eller SE -Kamera: Ja. -Videokamera: Nei. -Symbian: Nei. -Infrarød port: Ikke så nøye -Blåtann (Bluetooth): Ja -Minne: -Minnekort?: Ja -MP3: Ja -Triband: Ja. -UMTS/3G: Ikke så nøye -Wlan: Ja -GPS: Ikke så nøye - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Ikke så nøye -Radio: Ikke så nøye -Bruksområder: Ringer litt og sender ganske mye SMS. Liker å ta bilder. Har sett på Sony Ericsson G900, C902 og Nokia N82 Har noen forslag på hva jeg bør velge? Endret 7. september 2008 av Tøråsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå