Eriqo Skrevet 13. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Og meg.Og sannsynligvis en hel haug med andre folk også. Snakker vi oppbrettede bukser sånn opp til knærne eller bare nede ved ankelen? :s Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Kanskje han vil gå i keeg/soss-stilen? Og hvor i svarte kommer det ifra; "Virker som du elsker å kommentere det jeg skriver" Jeg kommenterer vel det jeg vil, dette er et fritt forum og selvom alle ikke er enige med deg gjør dem ikke til tullinger , fordet Enoug said, ikke mer å diskutere. Takk. Endret 13. september 2008 av HaueR Lenke til kommentar
staf Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 her er en side for sko, trainerstation har kjøpt ca 10par derfra og de har veeeldig mye bra pluss de er hyppige med å komme med nye produkter. Er i england så må betale toll på skoene, men er vanskelig å få tak i det man trenger her i norge spesielt når mann må ha alt av adidas retro sko Leveringstiden er også kjapp, sist jeg bestilte tok det 4dager og jeg bord i tillegg helt jevlig til mtp posten. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 www.asos.com www.nelly.no Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Morsomt at oppbrettede bukser blir automatisk stemplet som sossete. Så vidt jeg vet så var ikke Marlon Brando noen soss, og han er prakteksempelet på at brettet dongeri kan gjennomføres. Endret 19. september 2008 av awkward Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 At man bretter opp en bukse når det er varmt skjønner jeg ikke hva er galt med? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Det er noe som heter shorts. Er det varmt går man med shorts, oppbretta bukser ser sjeldent bra ut. Lenke til kommentar
floww Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 siden du likegodt er i brette opp buksa kategorien kan du vel bare kjøpe deg en bukse med avtagbare ben? right up your alley id think Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 siden du likegodt er i brette opp buksa kategorien kan du vel bare kjøpe deg en bukse med avtagbare ben? right up your alley id think Snakker du til meg? Avtagbare ben er grusomt, spesielt med glidelås. Jeg skjønner tegningen med shorts, men blir det plutselig varmt midt på dagen etter å ha vært kaldt til å begynne med... jeg skjønner ikke hva som er galt med å brette opp buksen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Fordi det ser helt forferdelig ut? Jeg kan ikke skjønne dere som mener brettet opp bukser ser bra ut. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Fordi det ser helt forferdelig ut? Jeg kan ikke skjønne dere som mener brettet opp bukser ser bra ut. Det ser ikke direkte bra ut, men heller ikke forferdelig. Smak og behag. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Det ser ikke direkte bra ut, men heller ikke forferdelig. Smak og behag. Akkurat derfor er shorts den beste løsningen Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Skjønner virkelig ikke hva som er galt med en sirlig brett på et par ålreite jeans. Greit at shorts kanskje er pittelitt bedre, men det er ikke alle morgener som egner seg for shorts selv om det blir dritvarmt utpå dagen. Vi bor tross alt i norge. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Ang. diskusjonen om å brette opp bukser. Hvis man setter komfort foran stil et par timer om dagen en gang i blant, så er det ikke noe i veien for å brette opp buksen. Bare man ikke misforstår det som avslappet og kult, for da bommer man veldig. Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Vill anbefale heels.no masse kule sko, mest høye hæler. De har ikke så mye tøy men kjempepriser på skoene! 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Fint at du kom med denne informasjonen nå, 4 år etter. TS lurer sikkert ennå. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå