Eriqo Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Halla! Jeg driver å leter etter en GOD side med moteklær og motesko. Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Hvilken stil er du ute etter? Må den være norsk? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 7. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Hmm.. Hva kalles stilen. Har intet ord for det. Kan prøve å forklare litt da.. går mye i lacoste, Raulph Lauren, noen kaller det kanskje "keeg". slik som www.asos.com for eksempel. Mye derfra digger jeg Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Preppy? EDIT: Men det er stor forskjell på preppy og keeg, da. Keeg er not, preppy er hot. Endret 7. september 2008 av Haute couture Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 7. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Preppy? EDIT: Men det er stor forskjell på preppy og keeg, da. Keeg er not, preppy er hot. Da er det vel preppy. Er ikke så god på stil-navn ass. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 http://www.mote.no/showthread.php?t=5236 På mote.no har de en tråd, noe i den duren du tenkte deg? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 7. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 http://www.mote.no/showthread.php?t=5236 På mote.no har de en tråd, noe i den duren du tenkte deg? Tenkte mer en ONLINE BUTIKK.. Med moteklær/sko. Helst en sko-side.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Ja, det skjønte jeg jo med en gang, men først kanskje du kan gi oss litt mer informasjon om hvilken stil det er snakk om, så jeg prøvde å kartlegge den... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Hmm.. Hva kalles stilen.Har intet ord for det. Kan prøve å forklare litt da.. går mye i lacoste, Raulph Lauren, noen kaller det kanskje "keeg". slik som www.asos.com for eksempel. Mye derfra digger jeg Du liker bretta opp bukser, osv. Vill tro du er ute etter flashe keege stilen. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 7. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Hmm.. Hva kalles stilen.Har intet ord for det. Kan prøve å forklare litt da.. går mye i lacoste, Raulph Lauren, noen kaller det kanskje "keeg". slik som www.asos.com for eksempel. Mye derfra digger jeg Du liker bretta opp bukser, osv. Vill tro du er ute etter flashe keege stilen. Kanskje heter det det.. Hva er galt med å brette opp buksene? Hvis det er varmt er det jo deilig? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Hvis det er varmt går man med shorts. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Hvis det er varmt går man med shorts. Du svarte visst før meg Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 8. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Hvis det er varmt går man med shorts. Du svarte visst før meg HVIS DET PLUTSELIG BLIR VARMT OG MAN IKKE ER I NÆÆRHETEN AV SITT HUS ER DET GREIT! haha Men egentlig ikke det jeg ville vite.. Online butikk for sko?? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 HVIS DET PLUTSELIG BLIR VARMT OG MAN IKKE ER I NÆÆRHETEN AV SITT HUS ER DET GREIT! haha Men egentlig ikke det jeg ville vite.. Online butikk for sko?? Da får du gå med buksene nede. Formatshop.no Sko-huset.no. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Jammen meg greit at du bestemmer hvordan norges-befolkning skal gå kledd Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 13. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Jammen meg greit at du bestemmer hvordan norges-befolkning skal gå kledd Bestemmer ikke det nei, jeg bare mener at det ikke er stygt/galt å gå sånn.. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 13. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Men takker for alle svar! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Bestemmer ikke det nei, jeg bare mener at det ikke er stygt/galt å gå sånn.. HaueR svarte nok til bebeluv. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Jammen meg greit at du bestemmer hvordan norges-befolkning skal gå kledd Hva er problemet ditt HaueR? Virker som du virkelig liker å kommentere alt jeg skriver. Jeg gir trådstarter tips så han kan slippe å falle i keeg/wannabesoss kategorien Det syntes oppbretta bukser er uff, men det er nå meg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Og meg. Og sannsynligvis en hel haug med andre folk også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå