oiqbal Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei, Første problemet er at utorrenten min plutlslig krasjer og lukker seg hele tiden. Andre problemet er at den laster ikke ned mer enn 12 kb/ sek. Har prøvd det med forskjellige torrents med flere seedere. Men det hjelper ikke. Porten er åpen og det funker. Veit dere hva feilen kan skyldes? Skal jeg slette utorrent og prøve et annet program. Eller er det mitt antivirus program som har skylda i krasjen til utorrent? Bruker Norman Internet Security. Setter pris på hjelp. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 versjon 1.8 av uTorrent var hos meg svært ustabil, og har hørt handre med tilsvarende problem. Jeg selv byttet over til uTorrents erkerival Vuze, hvor alt fungerte som normalt igjen. Lenke til kommentar
oiqbal Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Byttet over til BitComet. Den laster ned kjappere nå, men programmet krasjer forsatt. Hmm Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 BitComet er ikke anbefalt. Denne klienten er bannet fra flere trackere. Samme gjelder for BitLord. uTorrent eller Vuze er de beste og mest populere programmene. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Står det noe i feilmeldingene når uTorrent kræsjer? Eller bare lukker den seg plutselig? Endret 7. september 2008 av Skagen Lenke til kommentar
oiqbal Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Står det noe i feilmeldingene når uTorrent kræsjer? Eller bare lukker den seg plutselig? Den lukker seg bare, ingen feil melding. Prøvde BitLord så fungerte den helt fint, og lastet ned også helt fint. Hvorfor skulle den være bannet? Men jeg vil gjerne tilbake til utorrent, da jeg har brukt den ganske lenge. Lenke til kommentar
oiqbal Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Står det noe i feilmeldingene når uTorrent kræsjer? Eller bare lukker den seg plutselig? Den lukker seg bare, ingen feil melding. Prøvde BitLord så fungerte den helt fint, og lastet ned også helt fint. Hvorfor skulle den være bannet? Men jeg vil gjerne tilbake til utorrent, da jeg har brukt den ganske lenge. Sorry dobbel post, veit ikke hvordan jeg sletter den andre posten min. Men jeg har prøvd Vuze, den gjør maskinen min drit treig, har seff 2GB minne. Endret 8. september 2008 av oiqbal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå