konduktans Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 En kompis som kjøpte EEE 900 på expert for en ukes tid siden har lyst til å bytte den mot min Fujitsu Siemens Amilo D8830 bærbare datamaskin. Fordi det sitter et PCMCIA trådløst kort i den(et dritbra og dyrt et), gir han 500 i mellomlegg(mulig det ikke blir noe mellomlegg i det hele tatt). Specs på FSC er følgende: 15,4" skjerm (1440x1050) 3,1 GHz P4 1,5 GB RAM 64 MB skjermkort(ATI) 80 GB 5400 RPM harddisk wLAN(a/b/g) EEE 900: 8,9" skjerm 900 MHz Intel ULV 1024 MB RAM Ukjent skjermkort 16 GB plass WLAN (kanskje bluetooth) Jeg hadde egentlig tenkt til å vente og kjøpe en EEE 901 til bursdagen min i november, men jeg bruker egentlig ikke FSC-maskina, så tenker det er et realt bytte. Noen som har noe smart å legge til? Er det DVD i EEE? Bluetooth? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Forresten, kan man spille starcraft broodwar f.eks på EEE 900, eller er den for dårlig til det? (tenker på GPU) Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Både GPU og CPU vil være for dårlig til å spille på Asus maskinen. Er det ellers linux på den? Er det windows er dette en lavytelsesversjon som også mangler en del funksjonalitet. Grunn til å bytte må være om du vil ha en liten pc til skole/reise. Lenke til kommentar
odd martin Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Starcraft broodwar går går det fint an å spille på asus eee 900 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har liksom tre andre maskiner som alle kunne blitt brukt til spill(men bruker bare en, for den er kickass). Tenker mest på slaskespill på skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå