SirEmanon Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Min sønn på 10 år er blitt veldig interessert i musikk og lyd. Han kunne tenke seg å lage noe selv. Han trenger kun noe enkelt hvor han kan finne lyder, klippe og lime disse enkelt i sammen. Har lurt på om jeg skal kjøpe E-jay. Er dette brukervennlig for en 10 åring? Eller finnes det noe enkel software på nett som han kan starte med? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg ville forsøkt med Acid Express. Gratis og enkelt. http://www.sonycreativesoftware.com/downlo...ials/acidxpress Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Kjempe. Har lastet det ned og får bruke kvelden til å se på det. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Da jeg var 10 år lekte jeg meg mye med programmet Magix Music Maker, som er et ganske morsomt og greit musikkprogram å leke seg med. Hvis du vil ha et som er beregnet for barn, bør du vurdere Magix Music Maker Video Jam Endret 7. september 2008 av Slurt-is Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Tusen takk! Skal prøve Magix Music Maker. Kommer med tilbakemeldinger hvis det skulle være nødvendig. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Sjekk ut eJay-serien. Du får f.eks Dance eJay, Hip-Hop eJay o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå