michael691 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Hvor er det jeg finner dissa? til XP. Har prøvd noen drivere til den men ingenting skjer :/ Pc'en er en Packard Bell ISTART 1379 N btw. Endret 7. september 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hva er det nøyaktige navnet på nettverksadapteren ? (Se Enhets behandleren -> netverks adaptere).(Eventuelt bruk SIW) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Hva er det nøyaktige navnet på nettverksadapteren ? (Se Enhets behandleren -> netverks adaptere).(Eventuelt bruk SIW) Den kom ikke opp på SIW. På enhetsbehandling står det bare Network Controller under Other Devices. Men jeg så på driveren før jeg installerte XP. siden jeg nedgraderte fra Vista. Dang. Hva skal jeg gjøre :o? fooort med svar takk, må gå om 2 timer :/ Endret 7. september 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Finner ingenting om noen Broadcom netverkschip, bare Realtek. Er det trådløst nettverk på hovedkortet, eller er det et eget kort ? Det er lite informasjon på Packard Bell sine hjemmesider, og ingen drivere (for trådløst nettverk). Endret: la til noe Endret 7. september 2008 av k-orm Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Takker for hjelp. Men jeg fant det ut. Det var ikke Broadcom. men Belkin Wireless. Hvordan i helvete kan jeg ha blanda de to? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå