FuzzFuet Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei, har en W4000 TV og et Z-5500 lydannlegg og lurer på hvorfor jeg ikke får 5.1 lyd om jeg kobler PS3 via HDMI-kabel til TV-en og en optisk kabel fra TV-en til lydannlegget? Er det noe W4000 gjør noe med lyden som kommer fra HDMI-kilder som PS3 og HD-tuner? Blir lyden kodet om til stereo eller noe? For var stereo signaler jeg fikk til reciveren på Z-5500 da når jeg prøvde. Noen som vet? Hadde hvert kurrant å koblet alle "boksene" til tv-en også bare hatt en kabel til reciveren (da blir liksom TV-en lyd kilden, siden alle "boksene" er koblet via den), istedet for å trekke en kabel for bildet og en kabel for lyd som skaper unødvendig masse kabelsalat i disse digitale dager.. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Ingen? Lenke til kommentar
Helgesr Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ingen? Det er kun stereo ut på denne optiske utgangen. Dersom du vil ha 5.1 lyd må du koble lyden direkte fra ps3 til reciver hvis du har en reciver med hdmi er d null problem Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Det var dritt da.. Teit det skal være slik Lenke til kommentar
Helgesr Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 enig.. irriterte meg også når jeg fikk min sony w4000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå