Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

YASUNI CROSS til rmx funker dårlig ?!?!


Rmx91

Anbefalte innlegg

hei å hå

Har nettopp fått YASUNI CROSS effektpotte.En ting var jo at jeg ikke fikk med pakning,men uansett.

Tok den på og brukte en sånn ring pakning.men dt ble jo ikke tett.men uansett så prøvde jeg å kjøre,men den var jo tammere enn en hund med el-halsbånd.når jeg kom opp i turtall så harken den..fikk den opp i 50 så vidt. mens Ninja effektpotta som ogse ikke er helt tett går opp i 60-70 med..skal den YASUNI kjøres inn ? eller MÅ det være helt tett for at den funker ? ble litt mye å skrive men lurer fælt!

post-154130-1220798189_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjør på full gass opp en laang oppoverbakke, slå av tenninga og dra inn clutchen. Så skrur du ut pluggen å titter på fargenm hvit da får den for lite, den skal være sjokoladebrun.

 

Angående trimsylinderen så kommer jo det ann på mange faktorer, som dreving, forgasser, innstillning, luftmotstand osv

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kansje en grunn til att det kalles effekt annlegg :p

 

Rmx går jo dass uansett

 

Doh! Så klart selges anlegget med plomberinger, ellers hadde det ikke vært lovlig i norske butikker. Du kan faktisk registrere en sykkel med et effektanlegg på så lenge det er godkjent og du har dokumentasjon på det.

 

RMX er ikke fartsfantomer, nei. Men juling tåler de. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...