Rmx91 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 hei å hå Har nettopp fått YASUNI CROSS effektpotte.En ting var jo at jeg ikke fikk med pakning,men uansett. Tok den på og brukte en sånn ring pakning.men dt ble jo ikke tett.men uansett så prøvde jeg å kjøre,men den var jo tammere enn en hund med el-halsbånd.når jeg kom opp i turtall så harken den..fikk den opp i 50 så vidt. mens Ninja effektpotta som ogse ikke er helt tett går opp i 60-70 med..skal den YASUNI kjøres inn ? eller MÅ det være helt tett for at den funker ? ble litt mye å skrive men lurer fælt! Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Burde være helt tett ja...Men jeg får Furian min langt over 50 med fri eksos, eller bare svane. Så du kan jo prøve det=p Lenke til kommentar
Rmx91 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 hehe joda men er jo rart at Ninjan går 70 mend Yasunien går 50 , når begge er like "tette" Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ja det virker rart:s Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Og den får riktig mengde bensin? Altså at du dysa opp Lenke til kommentar
Rmx91 Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 er 80 dyse på..bør jeg ha 85 ? men nå fikk jeg nesten tettan helt,så nå går den sånn den skal..men om jeg får trim sylinder..hva vil den ca gå i da ? =) Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kjør på full gass opp en laang oppoverbakke, slå av tenninga og dra inn clutchen. Så skrur du ut pluggen å titter på fargenm hvit da får den for lite, den skal være sjokoladebrun. Angående trimsylinderen så kommer jo det ann på mange faktorer, som dreving, forgasser, innstillning, luftmotstand osv Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Regner med at du har tatt plomberingen i anlegget? Lenke til kommentar
KNB Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Regner med at du har tatt plomberingen i anlegget? Kansje en grunn til att det kalles effekt annlegg Rmx går jo dass uansett Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det selges jo "lovlige" effekt annlegg også RMX går greit nok når har fått vett potta og det der. Det som gjør at den går så dass. Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Kansje en grunn til att det kalles effekt annlegg Rmx går jo dass uansett Doh! Så klart selges anlegget med plomberinger, ellers hadde det ikke vært lovlig i norske butikker. Du kan faktisk registrere en sykkel med et effektanlegg på så lenge det er godkjent og du har dokumentasjon på det. RMX er ikke fartsfantomer, nei. Men juling tåler de. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ikke så dumme dere Kom ikke på det i farta, rmx tåler juling, men fart å spenning skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
Rmx91 Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 hehe god sykkel å kjøre iallfall...men er bare der du kobler potta til motoren , på potta, det er plombering på den ? ?? men har fått meg trim sylinder...men hva annet MÅ jeg ha på når jeg tar på sylinderen ? håper på svar trenger det Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Diskusjoner rundt lovbrudd er ikke tillatt på forumet i følge våre retningslinjer. Da det er totalforbud mot trimming av mopeder i Norge stenges denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg