puzen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvilken linje kom du inn på, på videregående skole? Lenke til kommentar
puzen Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Ingen som har kommet inn på noen linje på videregående? O.o Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=796023 Lenke til kommentar
puzen Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=796023 Der står det om man kom inn på første. men jeg lurer bare på hvilken linje Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Og du har lest hele tråden eller? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 OK! Får utnytte tråden så lenge den varer hvis den skulle bli stengt. Kom inn på mitt førstevalg: Studiespesialisering. HURRA! Lenke til kommentar
puzen Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Og du har lest hele tråden eller? Sorry da.. visste ikke det var en sånn tråd her.. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Og du har lest hele tråden eller? Sorry da.. visste ikke det var en sånn tråd her.. Uantsett, tråden er ikke fjernet ennå! Det går ann å benytte seg av den. Lenke til kommentar
puzen Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Og du har lest hele tråden eller? Sorry da.. visste ikke det var en sånn tråd her.. Uantsett, tråden er ikke fjernet ennå! Det går ann å benytte seg av den. Ikke bli så sure da.. =/ Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Og du har lest hele tråden eller? Sorry da.. visste ikke det var en sånn tråd her.. Uantsett, tråden er ikke fjernet ennå! Det går ann å benytte seg av den. Ikke bli så sure da.. =/ Tenker du på mitt innlegg som surt, eller de andre innleggene ikke jeg har skrevet? Rettet du ditt nyeste innlegg mot mine så er det ingen grunn til å skrive at vi ikke skal bli så sure. Men uantsett, folk har ingen grunn til å bli sure, selv om du burde ha søkt gjennom dette før du startet tråden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå