hakongram Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hver gang jeg er på forumet så må jeg logge inn 2 ganger for å få opp "Mine innlegg" og de andre funksjonene i menyen på venstre. Ingenting forandrer seg den første gangen jeg klikker "Logg inn" og skriver inn brukernavn og passord. Noen som vet hva det kommer av ? Bruker XP og Firefox 3. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har opplevd det samme et par ganger. Bruker også Firefox 3, men har opplevd det samme både i Vista og XP Pro. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg opplevde det før og at jeg datt ut etter ca 10 min. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Denne tråden blir jo laget minst en gang hver måned. Merkelig at det ikke er blitt fiksa. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 De som driver med dette kan da umulig lese noe særlig i 'tilbakemeldinger om forumet'. Mange ting som ikke blir ordnet opp i, selv om det er laget tusen tråder om det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Selv om jeg leser det meste er det desverre verre med tid til å fikse alt. Dette er noe som kun skjer om man logger inn på første sidevisning, så det er sånt sett ike en veldig kritisk feil. Men ja, vi vet om det men nei, kan desverre ikke si når det blir fikset. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Noe sånt hadde vært fint å få på alt i 'tilbakemeldinger om forumet'. Ikke at det blir fikset umiddelbart, men en liten bekreftelse på at det er sett på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg