simalarion Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Har 9700pro sapphire, nå lurer jeg noe sinnsykt på hvor, hva, hvilke drivere jeg trenger å hvor jeg får tak i den nyeste å beste?? (fant dette innlegget på ati`s sider) RADEON 9700 PRO 128MB - Display drivers get overwritten using drivers provided on REMOTE WONDER CD 180-G01410-100 The REMOTE WONDER CD release 180-G01410-100 does not contain drivers for the RADEON 9700 PRO. To properly configure the correct driver version for the RADEON 9700 PRO, you must install the RADEON 9700 PRO drivers . Please follow the recommended installation procedure below: Install the RADEON 9700 PRO using the provided ATI INSTALLATION CD and Installation Guide. Insert the ATI REMOTE WONDER INSTALLATION CD into your CD-ROM drive. If the CD auto-starts, proceed to step 7. Click Start. Click Run. Type the following: X:ATISETUP (Where X represents the CD-ROM drive letter.) Click OK. Click ATI REMOTE WONDER option. NOTE : Do NOT select the EASY INSTALL option. Follow the Wizard's on-screen instructions to complete the installation. INFO-BASE# 4073 KEYWORDS: RADEON 9700 for PC REMOTE WONDER DRIVER INSTALL ??????????????????????????????????????????????????????????????????????? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Ser ut som feil driver... Er vell til All in Wonder tror jeg, den har en masse sånn Tv stæsh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå