Kimelimm Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Hei! Jeg har et problem. Jeg har en LG Flatron LCD 575LM og skjermkortet XFX Nvidia GeForce 9600 GT Alpha Dog Edition. Jeg vil gjerne ha en annen oppløsning enn 1024x768, men når jeg prøver 1280x720 så blir skriften så "bugget"... Hvordan fikser jeg dette? Kan vise på bilde. Takker for svar. Kim Ok hos meg ser det normalt ut på BILDE, men på skljermen er liksom teksten litt "ødelagt" EDIT: aha, ikke zoom inn på bilde når dere åpner det, bare la det være som før, da ser dere på en måte hva jeg mener! EDIT2: Sett skjermen deres til 1280x720 så ser dere hva jeg mener :3 eller metoden over! Endret 7. september 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Så vidt jeg kan finne så har den skjermen en oppløsning på 1024 x 768. Mulig du ikke er vant til LCD skjermer, men de er altså ikke slik som med CRT hvor du selv kan velge hvilken oppløsning du vil. LCD har en fast oppløsning. Det er helt naturlig at bildet blir 'stygt' hvis du skalerer enn annen oppløsning inn på en LCD. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Så det er ikke mulig og få det fint ? Takk for hjelpen btw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå