antex Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Jeg har bygd meg hjemmekino anlegg med: NAD T754 reciver Dali Consept 8 til fronthøytalere Dali Consept 2 til bakhøytalere Dali Consept CT til center Cerwin Vega sub Har bare en 32 tomemr som er en meter dyp, så neste nå blir og kjøpe meg en 37-40 tommer full-hd tv og lurer da på om jeg skal kjøpe meg Samsung BDP-1500 eller om jeg bare skal kjøpe meg en PS3 spiller? Blir det noe forsjell på bilde eller lydkvalitet på de to? Endret 7. september 2008 av antex Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ingen av dem støtter vel siste bluray format slik at du får vel ikke tilgang til ekstratjenestene med noen av dem. Samsungen er vel rask, mens playstation kan du spille med. Det er forøvrig endel snakk om en kommende xbox 720 nå, antar den også har bluray spiller. forøvrig har panasonic noen tilsynelatende gode spillere. Har selv bestillt bd50, men har sett at bd55 er på vei.... Er ikke det et bedre valg??? Lenke til kommentar
antex Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 hvilken pris er det på panasonic spillern da? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 En PS3 vil sannsynligvis støtte BD-Live, mener dette skal komme i fremtidige firmware-oppdateringer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 4390,- på komplett... http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=369204 Spekulasjoner om hva som muligens kan komme i en eller annen firmware er så som så. Har lest flere plassser at ps3 IKKE vil bli oppgradert til BD live, kanskje de venter til ps4 med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå