del_diablo Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kanskje verdig sig stuff om den ikke hadde vært så stor <.< Enda stocken som er brukt er et utklipp av norge som er rippa fra noen plass. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 WTF? Om dette er en vits, så skjønner jeg den ikke. Er det med vilje du har fukcet opp flagget, og feilstavet blått?? En eller annen kommentar om de mindre begavede nasjonalistene? Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Feil flagg iallefall. Landet så ut som Sverige med tanke på fargene. Hehe Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Gratulerer! Du greide å bruke feil flagg. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Feil? er vel faktisk ingen land som har det flagget der.. sånn som flagget er eksponert her til lands trodde jeg det ikke fantes en person over barnehage alder som _ikke_ visste hvordan flagget så ut :-p Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Feil var det, men vart litt tøffare enn dagens versjon. Til emnetittelen: Nei, dette er ikkje kunst i mine auge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå