Switters Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei! Er nybegynner på dette som dere sikkert skjønner... Hvordan får jeg råfilene fra miniDV(AVI) over til vanlig DVD? Nero sier at filstørrelsen ikke kan overstige 1,4GB eller noe. Dette gjelder sikkert pr. kapittel tenker jeg?? De trenger ikke redigeres. Skal oppbevares litt som ekstra backup + å kunne spilles av i vanlig DVD-spiller(fra før den tiden da de leste alle formater) Noen tips? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei, det kan godt være du har opprettet et data-DVD-prosjekt og ikke et video-DVD-prosjekt. Jeg har ikke brukt Nero siden versjon 5.5, men jeg regner med at når du tar File-New får du opp et vindu hvor du kan velge "wizard". Trykk der og velg noe tilsvarende "jeg vil lage en video-DVD". Lenke til kommentar
Switters Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Tror det var det jeg gjorde da jeg fikk beskjed om at fila var for stor. Men skal prøve en gang til. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Nero lar meg ikke jøre om fra .AVI til et gyldig filformat for vanlig DVD.... Det jeg da trenger er et råtips for hvilket program som kan ta seg av dette, så jeg på en enkel måte får delt større .AVI-filer til mindre .VOB eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå