Plinge93 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Noen som har brukt unlock.no for å jailbreake iPod touch? Onkelen min har iPhone og hadde brukt denne siden til å Jailbreake/låse den opp, og han sa den var kjempegrei: http://unlock.no/iphone/ Så nå lurer jeg på om det går an å gjøre det på den samme måten som beskrevet på den siden for iPod. Ja, jeg vet det finnes en egen tråd for å jailbreake iPod touch, men da jeg spurte om det gikk an å bruke den guiden fikk jeg til svar at den var utdatert, og at jeg bare skulle ignorere den, så derfor bestemte jeg meg for å lage en ny tråd! Noen som kan hjelpe meg? -Takk til de som svarer! Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Noen som har brukt unlock.no for å jailbreake iPod touch? Onkelen min har iPhone og hadde brukt denne siden til å Jailbreake/låse den opp, og han sa den var kjempegrei: http://unlock.no/iphone/ Så nå lurer jeg på om det går an å gjøre det på den samme måten som beskrevet på den siden for iPod. Ja, jeg vet det finnes en egen tråd for å jailbreake iPod touch, men da jeg spurte om det gikk an å bruke den guiden fikk jeg til svar at den var utdatert, og at jeg bare skulle ignorere den, så derfor bestemte jeg meg for å lage en ny tråd! Noen som kan hjelpe meg? -Takk til de som svarer! Emmm...jeg har ikke testet din, men jeg vil anbefale ziphone. Det er det som har vært det mest populære til å jailbreake/unlocke iphoner og ipods Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 er det noen risiko med å jailbrake? (jeg vet bare at du mister garantien) Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 er det noen risiko med å jailbrake? (jeg vet bare at du mister garantien) Altså, min fucket seg første gangen jeg gjorde det, men jeg bare resetet den så virket det fint. Men tror trikset er: RESET DIN IPOD FØR DU JAILBREAKER DEN Ellers er det ikke noe risiko Skal du ha den på service er det lurt å sette alt tilbake til "fabrikk innstillinger" som kan gjøres på ipoden. Da merker de ikke en dritt og du har garantien tilbake Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 hva mener du med å resette? å hvordan gjør jeg slik at det lir sett til fabrikk instillinger? Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 hva mener du med å resette? å hvordan gjør jeg slik at det lir sett til fabrikk instillinger? Koble den til maskinen, åpne itunes og gjør følgende: Du holder inne av/på-knappen (den på toppen) og homeknappen (den eneste andre) nede samtidig til den begynner å reagere. Når applelogoen vises (eller om den greien snurer rundt, er ike sikker) så slipper du av/på-knappen, men holder fortsatt nede home-knappen. Så skal det komme opp i itunes at "itunes har oppdaget en ipod i recoverymodus. Du må sette den tilbake til fabrikkinnstillinger for å kunne bruke den". Så kan du slippe alle knappene og trykke på maskinen: "Reset" eller noe sånt. Så prøver du ziphone Du kan prøve uten å resete den, men det virket ikke for meg. da kommer hvit tekst til å rulle nedover skjermen på ipdoden og så videre og så videre. Om det skulle ta mer enn 3 min å gjøre det er noe galt. Da gjentar du det jeg sa og prøver på nytt. Lykke til Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 mener du at resette er det samme som å skru av og på? Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 er det bare å trykke jailbrake på ziphone og vente eller er det noe annet jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jepp. zip it ; ) Men hver så snill å bruk "Touch-tråden" Du vil nok få raskere svar der enn å bruke andres tråder mtp det er flere xxx-antall brukrere som har Tocuh-tråden i listen sin ; ) Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 er det bare å trykke jailbrake på ziphone og vente eller er det noe annet jeg må gjøre? MEN HVER SÅ SNILL! Trykk på "Ipod også støttet"!!! En eks-kompis av meg trykket feil knapp og da slikket den så mye ræv at den måtte på verksted. Nevnte jeg at du mister garantien når du gjør det? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Med mindre man gjenoppretter den. Er man dum å sender en JB ipod/iphone så fortjener de å, ja hva enn apple ville gjort med produktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå