lurfelus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Prøvde meg på en "fake lomo". EXIF: ISO 160 104mm f/4.0 1/400 sec Endret 8. september 2008 av lurfelus Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Hmm, her hadde det skjedd lite. Har dere ikke noe å si om redigeringa en gang? Synest selv at LS79 trikken (den eldste) ble litt for blå. Skulle dempa blåfargen en smule.. Endret 7. september 2008 av lurfelus Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Lomo har litt skrudde farger, ja. Og ganske lite forutsigbare. Kraftige blir de i alle fall. Bildet som sådan: Tja, det er vel litt over som sådan. Jeg liker litt det mylderet vi ser. Det støyer og er påtrengende, men jeg liker det. Men det er ikke mer enn et gatefoto av trafikk, om enn med en estetikk jeg faktisk kan forstå. Jeg hadde enten brukt the real thing eller holdt meg til mer konservativ fargebruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå