htaule Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Jeg har hatt MTU Fri i ca. 2 måner nå. På fakturaene jeg har fått av MTU har det ikke stått noe KID nummer, så skal jeg ikke skrive noe der? Til nå har jeg bare skrevet fakturanr i melding til mottaker. Tror dere det er greit? Jeg har sent e-post til MTU 2 ganger men har ikke fått svar. Noen andre som har MTU som vet? Endret 9. september 2008 av htaule Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg skrev bare kundenr elns på meldingsfeltet jeg.. Regner med at det holder siden de ikke opplyser om noe annet.. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Du har noen valgmuligheter: 1. Ring MTU (BEREGN GOD TID, det pleier som regel og ta mellom 30 minutter og 1 time før en kundebehandler hjelper deg. 2. Send en mail. (Du er heldighvis du får svar i løpet av to uker) JA, kundeservicen til MTU er elendig. Jeg tror ikke det fungerer å skrive inn kundenr i meldingsfeltet, fordi da blir ikke innbetalingen registrert automatisk. Det står kidnummer på fakturen, men de har ikke skrevd KID-nummer over. Et tips! Få dere vekk fra mtu så fort som mulig. Tele 2 Sheriff er tingen om dagen. Mtu kommer bare til å lage problemer og helvette for dere. Sender inkassovarsler på fakturaer som ikke er mottat osv. (Les flere poster her på forumet om MTU) Lenke til kommentar
hsds Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Utrolig så negativ vi er i gården da. Jeg kan fint se at det kan være litt problematisk med å finne KID-nummer på faktura. Jeg har selv funnet ut av dette ved å gå på MTU sin hjemmeside og funnet dette bildet. Enklere blir det vel ikke? Endret 9. september 2008 av hsds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå