Gå til innhold

KID nummer eller melding til mottaker på fakturaen til MTU?


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt MTU Fri i ca. 2 måner nå.

På fakturaene jeg har fått av MTU har det ikke stått noe KID nummer, så skal jeg ikke skrive noe der?

 

Til nå har jeg bare skrevet fakturanr i melding til mottaker. Tror dere det er greit?

Jeg har sent e-post til MTU 2 ganger men har ikke fått svar.

 

Noen andre som har MTU som vet?

Endret av htaule
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har noen valgmuligheter:

 

1. Ring MTU (BEREGN GOD TID, det pleier som regel og ta mellom 30 minutter og 1 time før en kundebehandler hjelper deg.

2. Send en mail. (Du er heldighvis du får svar i løpet av to uker)

 

JA, kundeservicen til MTU er elendig.

Jeg tror ikke det fungerer å skrive inn kundenr i meldingsfeltet, fordi da blir ikke innbetalingen registrert automatisk. Det står kidnummer på fakturen, men de har ikke skrevd KID-nummer over.

 

Et tips! Få dere vekk fra mtu så fort som mulig. Tele 2 Sheriff er tingen om dagen.

 

Mtu kommer bare til å lage problemer og helvette for dere. Sender inkassovarsler på fakturaer som ikke er mottat osv.

(Les flere poster her på forumet om MTU)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...