noka Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg lurer på om noen som har peiling på anime (siden jeg ikke er en av dem) kan hjelpe meg finne noen serier som kan passe til meg. Er jo et hav av serier der ute, så føles som å lete etter en nål i en høystakk når jeg skal prøve å finne noe av den typen jeg liker å se på. Elfen Lied er et ekstremt godt eksempel på noe jeg foretrekker av en animeserie. Den sørger for at seeren blir dratt inn i et emosjonelt univers av sorg, lengsel, ubetinget kjerlighet, grådighet osv. Skal ikke nekte for at jeg er glad i vold også . En annen serie jeg kan nevne er Gunslinger Girl. Selv om jeg ikke syntes denne var like spennende så illustrerer den godt en slik melankolsk handling hvor jeg sitter igjen med sterk empati for karakterene. Liker dessuten måten begge seriene er tegnet på, og visuell estetikk er viktig for meg så ta det med i betraktning hvis dere skal anbefale noe. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 judgene på dine eksempler: du liker vold+fanservice=Þ prøv gantz (Y) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Now and Then Here and There kanskje? (ja, serien heter faktisk alt det) Man synes hvertfall synd på karakteren i serien. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 judgene på dine eksempler: du liker vold+fanservice=Þ prøv gantz (Y) Prøv litt hardere, aria. @noka: Tja, jeg tror Saikano kan gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå